مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

نتایج مرحله میانبر!

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ

نفرات برتر مرحله میانبر! سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان مشخص شدند.

  1. کازوهیرو هوساکا از ژاپن
  2. گنادی کوروتکویچ از بلاروس
  3. ایوان زدومسکی از اوکراین
  4. ناسان آزاریا از اندونزی
  5. پیتر بجدا از لهستان

کازوهیرو هوساکا از کشور ژاپن که از میان دو هزار و پانصد برنامه نویسی شرکت کننده در این مرحله به مقام نخست دست یافت، جواز مستقیم حضور در فینال مسابقات را به دست آورد. سایر شرکت کنندگان برای راه یابی به فینال سه مرحله دیگر را پیش رو خواهند داشت.

جدول کامل نتایج مسابقه به همراه کدهای ارسال شرکت کنندگان در آینده منتشر خواهد شد.

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۲۱)

  • احمد محمد نژاد
  • با سلام ... آیا سوالات طرح شده درمرحله میانبر را مستقلا منتشر خواهید کرد ؟
    پاسخ:
    بله
    اطلاع می دادید که ما هم با چیز پی ان وصل بشیم
  • علیرضا محمودی
  • حیف که امتحان داشتیم!
    وگرنه نشونشون میدادیم:-P

    ولی دور از شوخی یه تکونی به خودتون بدید حداقل یه ایرانی جزء نفرات اول بشه!
    اینطورم که بیان سوغاتی گذاشته تو جوایزش معلومه کلهم واسه ما درنظر گرفته نشده!!
    :-D

  • سجاد حیاتلو
  • ایول ایران!

    یکمی هم به این بلاگ مسابقه برسید، همش برا سال 91 هستش
    سلام.

     لطفا نحوه ی تایپ تست کیس های سوالات هم برای دور های بعدی درست کنید. ابتدای مسابقه برای سوال A، بین عبارت ی Case و # spaace وجود نداشت  و من 2 بار wrong خوردم. اما به محض چپ چین شدن تست کیس ها و مشاهده ی space و سابمیت دوباره ی همان الگوریتم، اکسپت شد!

    رده بندی هم تنها صفحه ی اول مشاهده می شد! نمی توانستیم صفحه 2 یا ... آن را مشاهده کنیم.

    سطح سوالات بیش از حد سخت نبود؟

    لطفا تعداد CPU هایتان را برای دور بعدی نیز افزایش دهید! چون احتمالا تعداد شرکت کننده ها در دور های بعدی قطعا افزایش خواهد یافت و خراب شدن سایت میان مسابقه بسیار بد است! به طور مثال یک نفر متن سوال را از دست خواهد داد یا ...  .

    ممنون میشوم هرچه زودتر رده بندی نهایی را منتشر کنید.

    با تشکر
    سلام و خسته نباشید.
    عطف به کامنت بالا، من هم یه بار به خاطر ":" بعد از case ها wrong خوردم. و باید بگم که اولین بار بود چنین چیزی می دیدم، معمولا تو اینجور مسابقات خروجی بدون چاپ اضافی خط به خط در فایل نوشته میشه. در مورد این Case نوشتن و مشکلاتش تو مسابقه اصلی تجدید نظر کنید
  • محمد صادق حاىری
  • سلام و خسته نباشید 

    من زبان تحت وب بلدم (html , css , javascript ) 
    میخوام با جاوا اسکریپت بنویسم واسه مسابقه

    توی مرحله میانبر من 2 تا تکست گذاشتم ،یکی رو به عنوان ورودی و اون یکی رو به عنوان خروجی گرفتم و با کپی و پست کردن کد توی ورودی ،خروجی رو توی تکست خروجی گرفتم و کپی کردم و توی قسمت خروجی پیست کردم !

    حالا توی مسابقه بعدی که توی codeforce هست دیگه باید کد رو وارد کنیم ،خوب با ساختار من خود سیستم نمی تونه ورودی بده و خروجی بگیره ! من باید چی کار کنم ؟!؟ 

    ---
    مثلا این واسه جمع دو عدد !
    خط اول = تعداد تست 
    خط های بعد = در هر خط دو عدد با یک فاصله 

    مثلا :
    5
    12 23
    42 4
    67 8
    6 5
    2 1

  • آرش پوردامغانی
  • در ابتدا باید از این حرکت بیان تشکر کنم که با وجود همه مشکلات برگزاری این مسابقات در ایران ، نسبت به برگزاری آن اقدام می کند.
    ولی من هم سوال اول سر همین عوض شدن ها یک بار wrong خوردم.
    در ضمن توی اون نیم ساعت اول که هی قطع و وصل می شد ، یه سری ها تونستن زودتر سوال ها رو ببینن! برای همین امتحان منصفانه نبود.
    به قول یکی از دوستان زمانی رو که برای طراحی زیبای سایت گذاشتین ، روی محیط مسابقه و سوالات می ذاشتین الان همه چی خوب بود.
    پاسخ:
    بله شرایط این مرحله آزمایشی طبیعی نبود برای همین از ابتدا قرار نبود به غیر از نفر اول تاثیری در نتایج سایر شرکت کنندگان داشته باشد. هدف تست پلتفورم مسابقه بود که انجام شد و ما داده های ارزشمندی برای نسخه نهایی نرم افزار به دست آوردیم.

    ضمنا احتمالا طراحان وب و گرافیست های ما نتوانند بازدهی کافی در واحد نرم افزار و شبکه داشته باشند!
    :)
    بهتر نبود یک دوره مسابقات رو داخلی برگزار میکردید؟ اینجوری که آبرومون رفت! این چند نفر توی تمام رویداد های برنامه‌نویسی همیشه دارن مقام میارن. خوب معلومه با وجود اینها دیگه کسی رغبت نمیکنه درست و حسابی تو مسابقه شرکت کنه.
    پاسخ:
    در مسابقات برنامه نویسی مطالعه دقیق صورت سوال نقش کلیدی دارد. مطالعه اطلاعیه ها و شرح آزمون هم همین طور است.
    به "همه" من جمله شرکت کنندگان خارجی اعلام شده بود که این آزمون "اساسا" با هدف تست نرم افزار مسابقات برگزار می شود!
    .
    آزمون میانبر اگرچه با استانداردهای رایج و به خصوص با استانداردهای سختگیرانه بیان فاصله داشت، اما این اتفاقات در مسابقات رسمی کم تکرار نشده است. ضمن اینکه اگر حمله به سرورها صورت نمی گرفت، مشکلات به مراتب کمتر می بود.

    امیدواریم با برگزاری مناسب مراحل اصلی، رضایت کامل شرکت کنندگان داخلی و خارجی رقم بخورد. ان شاء الله.
  • اسماعیل رزاق پور
  • لطف کنید جواب دهید.

    ببخشید مسابقه ای که در 17 مهر برگزار میشه آنلاینه یا حضوری؟ در ضمن یه توضیح مختصر بفرمایید هدفتون از برگزاری چنین مسابقه ای چیه؟

    پاسخ:
    همانطور که تصریح شده به جز فینال ما بقی مراحل آن لاین است.
    ببخشید سوالا رو نمیذارید ؟

    پاسخ:
    به زودی!
  • علیرضا قدیمی
  • سلام من دانش آموز هستم امسال وارد هشتم میشم ولی خودم ثبت نام کردم آیا جزو دانش آموزان حساب میشوم یا خیر؟
    پاسخ:
    بله
  • محمد علی نژاد
  • برای مسابقات حضوری استفاده از اینترنت مجاز می باشد یا خیر؟
    پاسخ:
    خیر. اما می توانید کد های لازم را در رایانه همراه خود داشته باشید.
  • اشکان دوباش
  • سلام
    مثل اینکه برنامه‌ای برای اعلام جدول کامل نتایج ندارید!؟
    پاسخ:
    یا اینکه برنامه مفصلی داریم!
    تغییرات و بهبودهای متعددی در نرم افزار مسابقات اعمال شده است. برخی پیشنهادات کاربران نیز به امکانات نسخه جدید نرم افزار مسابقه افزوده است.
  • روح الله زکی
  • سلام
    داشتم پست های وبلاگتون رو مرور می کردم دیدم نوشتین برنامه نویسان ایرانی از طریق همین سایت شرکت میکنند و شرکت کنندگان خارجی فقط از طریق Codeforces می توانند شرکت کنند البته پست مربوط به مسابقه سال 91 بود. الان چطور؟
    خارجیان مقیم ایران هم باید از طریق Codeforces شرکت کنند؟ من موقع ثبت نام حواسم نبود از سایت بیان عضو شدم. الان از پانل همین سایت باید شرکت کنم یا برم Codeforces.
    لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    این دوره تمام مسابقات رسمی چه برای شرکت کنندگان داخلی و چه برای شرکت کنندگان خارجی در سامانه مسابقات بیان برگزار می گردد.
  • مجید کفاش نیری
  • با اجازه سوالات رو تو وب قرار دادم .
    اگه صلاح نمیدونید باشه حذفش کنید ;)
    پاسخ:
    کار خوبی کردید. در صورت ذکر منبع و توضیحات کافی در متن سوالات انتشار آنها برای شما بلامانع است.
  • مهدی ربانی
  • مرحله ی دست گرمی رو حذفیدید؟!
    پاسخ:
    خیر
  • محمد شیرعلی زاده
  • مرحله دست گرمی کی شروع میشه؟
  • هیمن روحانی

  • برای حل سوال دوم مرحله میانبر نیاز به تولید a!+b! / a!*b! عدد a+b رقمی داره که با در نظر گرفتن محدوده a,b تا یک میلیون چه سیستم شخصی میتونه این تعداد عدد a+b رقمی تولید کنه؟


  • هیمن روحانی
  • من الگوریتم این سوال رو درآوردم ولی فکر نمی کنم هیچ سیستم شخصی بتونه اجراش کنه.

    شایدم الگوریتم من کارا نباشه!
    پاسخ:
    شاید!
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.