مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

یادداشت مدیر دور قبلی مسابقات

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ
متن زیر توسط مصطفی رکوعی، همکار خوب سابقمان و مدیر دور قبلی مسابقات برایمان ارسال شده است.
هم از مصطفی عزیز و هم از سایر دوستانی که این مسابقات برایشان مهم است و از دور و نزدیک مشوق و حامی ما هستند صمیمانه سپاسگزاریم.
 
* * *
سلام
 
من امروز توی مرحله‌ی میانبر مسابقه‌ی برنامه‌نویسی بیان شرکت‌کردم، چندتا نکته‌ دربراش به ذهنم می‌رسه که می‌گم.
 
۱- اون زمان که خودم توی برگزاری این مسابقه نقش داشتم، مشکلات فنی و غیر فنیِ مسابقه خیلی خیلی پررنگ بود برام، درواقع توی هر مرحله مشکلات انقدر ذهنم رو درگیر می‌کرد که دید کلی من نسبت به مسابقه رو تحت تاثیر قرار می‌داد.
اما امروز فقط چیزای خوب این مسابقه نظر من رو جلب کرد، مشکلات بود، هم فنی و هم غیر فنی اما خیلی مهم نبودن. یعنی اصلا نتونستن ذهن من رو نسبت به کل کار تحت تاثیر قرار بدن.
خیلی مهمه که وقتی داریم کاری رو اجرا می‌کنیم گاهی از قالب مجری بیایم بیرون و از دید دیگران هم به کار نگاه کنیم.
 
میدونم که مهران و بچه‌های دیگه‌ای که سال‌های گذشته با هم این کار رو انجام دادیم، امروز هم مجری کار هستند. اگر خیلی خسته و کلافه نباشن، حتما توی چند ماه آینده میشن. باید بگم کارشون خیلی عالی بود امروز، اون مشکلاتی که اون‌ها رو خسته می‌کنه برای منی که از بیرون نگاه می‌کردم خیلی هم طبیعی بود.
 
۲- طراحی نرم‌افزار مسابقه خیلی زیبا بود، در حد بهترین‌های مشابه یا شاید بهتر از اونها. امیدوارم بیان کار روی این نرم‌افزار رو ادامه بده و کامل‌ترش کنه که به سرنوشت باقیِ نرم‌افزارهای این‌چنینیِ ساخته شده توی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دیگه دچار نشه. اصولا هنوز هم فکر می‌کنم یکی از بهترین کارهایی که بیان می‌تونه انجام بده برگزاری همین مسابقه هستش.
 
۳- اعتقاد دارم این مسابقه می‌تونه خیلی خیلی برای ایران و برای فعالان ایرانیِ IT مفید باشه. هزینه‌ی خیلی زیادی نداره اما می‌تونه اعتبار زیادی برای ما کسب کنه.
سال گذشته که برای اولین بار مسابقه به صورت بین‌المللی برگزار می‌شد، برای متقاعد کردن بعضی از شرکت‌کننده‌های خارجی (که اغلب سن زیادی هم ندارن) به حضور در مرحله‌ی نهایی زحمت زیادی کشیدیم، ولی همون‌ها موقع ترک ایران خوشحالی‌شون از شرکت در مسابقه رو چند بار ابراز کردن و اطمینان دارم از طریق اون‌ها امسال درخواست شرکتِ خارجی‌ها در فینال خیلی بیشتر خواهدبود.
 
۴- مرحله‌ای از مسابقه که امروز برگزار شد کاملا جنبه‌ی تستی داشت و کسانی که تازه الآن از برگزاریش مطلع شدن می‌تونن توی مراحل اصلی که مهر ماه برگزار می‌شن شرکت‌کنن.
 
۵- می‌دونستم کمک نکردنم به برگزاریِ مسابقه‌ی امسال باعث می‌شه روزای مسابقه به مهران و بقیه حسودیم بشه، ولی نه تا این حد. به‌هرحال امیدوارم مسابقه خیلی خیلی بهتر از قبل برگزار بشه و من هم به اختتامیش دعوت بشم ;-)
 
موفق‌باشید،
رکوعی
  • علی قدیری

نظرات  (۹)

امیدوارم برای مرحله های آخری کلیپ هایی از خارجی های دوره قبل داشته باشید که علاقه خارجی ها به حضور در ایران چندین برابر بشه. ان شا الله

خیلی دارید تلاش می کنید، خوب بستر سازی می کنید، امیدوارم نمونه بشید توی دنیا، برایتان آرزوی موفقیت می کنم.
پاسخ:
ممنون. لطف دارید.
برای مخاطبین خارحی اقداماتی کرده ایم.

امیدوارم همیشه در هر زمینه ای بیان اول باشه. خیلی ازتون تشکر می کنم. تلاشتون عالیه. ممنون!
  • حسین مرادی نیا
  • امیدوارم در این راه موفق باشید
  • محمد حسن کاظمی پوران بدر
  • محیط برای ما که چشممون به محیط ShareCode  عادت کرده بود جدید بود . خیلی جذاب بود.
    فقط بی زحمت سوالات رو برای دانلود بزارید تا داغه حلشون کنیم (حین مسابقه وقت نشد کامل حل کنم . save هم نکردم)
  • سیده مرضیه سلامت
  • میشه زودتر رنکینگ نهایی رو بذارید ؟
  • مصطفی نورالهی
  • سلام.سوالات میانبر! رو اگه اگه لطف کنید قرار بدید خیلی ممنون میشیم!
    رنکینگ نهایی رو کامل نمی گذارید؟ 
  • سلیمان ربیعی
  • اقا همون پارسالم برگذار نکردید ما لطمه روحی شدیدی خوردیم :)
    دست چه مدیرای اون دوره چه این دوره و از همه مهمتر اقای قدیری درد نکنه
    واقعا جالبه بدون کمترین توجیه مالی دست به یه همچین کار بزرگی میزنن 
    ما سپاس گذاریم
  • مهرداد پورنادری
  • با تشکر از زحمت شما!
    کی جدول رده بندی رو میزارید؟
    پاسخ:
    درحال به روز رسانی نرم افزار مسابقه هستیم.
    پس از آن دسترسی به رده بندی ممکن خواهد شد.
    البته در مسابقه آزمایشی که شرایط کاملا برابر نبوده است رده بندی بعضا قابل استنداد نیست.
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.