مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

امتیاز هر سوال حل شده در این مرحله به شکل زیر محاسبه می شود:

 

n: تعداد پاسخ های پذیرفته شده از تمامی شرکت کنندگان

t: زمان ارسال پاسخ توسط مسابقه دهنده

p: تعداد تلاشهای ناموفق مسابقه دهنده

 

 

 

به بیان ساده، نکات زیر در این فرمول مد نظر بوده است:

 

  • هر چه سوال ساده تر باشد یا به عبارتی تعداد افراد بیشتری آن را حل کرده باشند، امتیاز آن سوال کاهش می یابد (سختی سوال).
  • هر چه بتوانید یک سوال سریعتر حل کنید، امتیاز بالاتری از آن سوال دریافت می کنید (سرعت).
  • هر بار تلاش ناموفق مقدار ثابتی را از امتیاز شما خواهد کاست (دقت).
 

نظرات  (۹۶)

  • میلاد نوروزی
  • ریاضی خیلی خوبه 
    من که نفهمدیم چه طوری کاش یک مثال میزید
    پاسخ:
    درست می گید. حتما توضیح می دیم.
  • حامد مسگری
  • واحد زمان ثانیه هست یا دقیقه ؟
    میخوام بدونم تاثیر جواب غلط معادل ده ثانیه دیرتر جواب دادنه یا ده دقیقه !
    پاسخ:
    واحد زمان دقیقه و مبنای log، دو می باشد.
  • سیدایوب کوکبی
  • higher score is better or lower?

    suppose:
    n=800
    p=1

    if(t==10) score=1501.~
    if(t==60) score=1345.~

  • آرش شیخلو
  • چرا محیط مسابقه رو نمیاره
  • حسام حداد
  • دوستان من با Firefox مشکل دسترسی داشتم با IE11 بالا اومده گفته شده شروع 6:15 هست ...
    عجب حس خوبی درونم هست !!!

    ایشا تا آخر همین طور باشم :|
  • پیمان احمدی
  • چقدر بی برنامه هستید. برنامه ما رو هم بهم ریختید.
    یعنی وضع ایران انقدر خوب شده و همه چیش دقیقه که با 15 مین برنامه شما به هم ریخت ؟
    خب شاید مشکلی پیش بینی نشده ای هست که میخوان اونو حل کنن !!!


  • کیارش دوست
  • به نظر من فرمولتون اشتباه داره !!!!!

    t و p از صفر بزرگتره پس مقدار 1-t/500-p/5 همیشه از یک کوچکتره
    پس max مقدار بالا و 1.4 همیشه برابر 1.4 خواهد شد !!!!
    درسته؟
    پس چرا سوالاتو نمی گذارید؟
  • سید مهدی مصطفوی
  • داداش یکم صبر کن
  • علی بهروزی
  • چرا سوالات نمیاد ؟
    زمان شروع شده برای ما اما سوالی نیست
    برای منم سوال ها نیس !! :(
    بابا این ارور 502 دیگه چیه؟
  • حسام حداد
  • Maintenance

    The server is temporarily unavailable.

  • سید علیرضا خوش قلب
  • بسیار ضعیف!
    خوب مگه مجبورید خودتون برگزار کنید؟! میدادید کدفرسز که اعصاب ما هم انقدر خورد نشه!
    الان از 2000 تا سابمیت سوال اول فقط 180 تاشون درست بوده!
    خیلی بعیده این همه آدم تو همچین سوال بدیهی ای اشتباه کرده باشن!
    و همچنین سوال دوم! پر از ابهامه! کلی حالت مشترک میتونه پیش بیاد! اون موقع جواب کدومه؟! در ضمن که الان من حدوده 10 دقیقست سابمیت کردم در انتظاره...
    در کل بر خلاف بقیه سیستم هاتون خیلییییی ضعیف بودید تو ای سی ام!

    من در این موندم برنامه نویسان خفن چطور به سوال اول جواب دادن؟چون بیان فهمیده بود که تشخیص سیستم در سوال یک اشتباست
  • علیرضا اسمعیل زاد طلوعی
  • الان چند دقیقه است نمیتونم فایلو دانلود کنم.۳ دقیقه از وقتم مونده.چرا؟چون فایلی در کار نیست
    جمع کنید بابا هزار بار ریفرش کردم
  • حسام حداد
  • فایل ورودی A دانلود نمیشه ... 404 Not Found
  • محمدصادق دهقان نیری
  • آقا آبروی خودتون و کانتستتون رو بردید هیچ ، آبروی ایران رو هم بردید. توی کد فرسز نظرات رو بخونید. خودتون میفهمید چه خبره. اگه سال بعد کانتستی باشه بعید میدونم این همه ملت شرکت کنن
  • علیرضا اسمعیل زاد طلوعی
  • اشتباهمو تصحیح میکنم.تو ۵ ثانیه اخر فایل دالنود شد

  • روح الله زکی
  • معنی اطلاعیه سوال 1 رو نفهمیدم فایل آپلودی ما دوباره بررسی میشه یا باید با ورودی جدید جواب بدیم
    پاسخ:
    خیر با همان ورودی قبلی مجدد بررسی خواهد شد.
  • علی بهروزی
  • یعنی ما اینقدر به بیان گفتیم از case استفاده نکن
    بازم ...؟
    مثل کد فرسز یک ورودی درستی بدید یک خروجی درستی بگیرید
    در ضمن سوال یک و دو خیلی مبهمه
    حالاتی هست که ممکنه جواب داوری با سوال متفاوت باشه
    من هر چی چک میکنم پاسخی که دادم رو درست دادم اما غلط گرفته شده
    کی داوری مجدد میشه ؟
  • فائزه فاطمی نژاد
  • AWFUL
    X(

    منم مشکل علی اقا رو دارم !!!

    این که برنامه درست باشه ولی برای خروجی متناسب با سیستم شما نیست یا مثلا یک اسپیس اضاف داره یا کم داره جواب برنامه رو اشتباه بگیره خوب نیست :(

    شایدم واقعا خروجی من اشتباه :(

    به هر حال خوش حالم که تو مسابقه شرکت کردم

    برنده که نمیشم ولی کلا باحاله 
    یه چیز جالب دیگه =))

    سوال اول رو 1600 نفر درست جواب دادن یعنی در بهترین شرایط کسی که سوالی جواب نمیده باید بعد از اینها باشه :ذی

    ولی رده بندی منو زده 1096 =))

    یعنی بدون اینکه جواب بدم تونستم از 600 نفری که جواب درست بدن هم جلو بزنم

    جالبه ها :دی
    پاسخ:
    اون 1600 تعداد افرادی است که به سوال یک پاسخ صحیح دادن ولی 1096 رتبه شماست.
    تعداد زیادی هم امتیاز و در نتیجه هم رتبه داریم
  • علی بهروزی
  • خواهشا بعد از مسابقه یک ورودی و خروجی نمونه بگذارید تا ما یک چک کنیم
    یک حداقل یکی از دوستان

    ما که آخرش برنده نمیشیم ولی خدا کنه تیشرت رو بگیریم حداقل
    علی اقا تونستی سوالی جواب بدی اصلا ؟

    من خنگ که هیچی :|


  • علی بهروزی
  • نه نتونستم
    چند بار سعی کردم ولی غلط گرفته
    برای همین آخر مسابقه یک نمونه بگیریم ببینیم مشکل از کجا بوده
    با 3 تا ورودی نمونه نمیشه کاری کرد
  • Daneshvar Amrollahi
  • لطفا حداقل یه رنگینگ دانش آموزی هم بدید! یا همون ۲۵ تای اول!
    سال بعد با کلی تجربه دیگه شرکت می کنیم.هیچ کس در اولین قدمش موفق نمیشه چون در اون صورت پیروزی هیچ ارزشی نداره.

    شاید سال بعد یکی از افرادی که به مرحله فینال رسید یکی از بازنده ها امسال باشه.

    موفق باشین
     ایشالله :(
  • علی بهروزی
  • انشالله
    سال بعد قوی تر ثبت نام میکنیم اگر برگزار بشه
  • سید مهدی مصطفوی
  • 1-درخواست رفع ابهام رو که جواب نمیدید.
    2-دوباره case هم که گذاشتید.
    3-سرعت سایتم که ماشاالله.
    دیگه آدم میمونه چی بگه.
    امیدوارم دوره های بعد بهتر باشید و باشیم.
    سال بعد بهتر حضور پیدا میکنیم مثل حرف دانیال.
    اخرش تونستم سوال اول رو حل کنم :دی

    میگم مشکل من عجله بود !!!

    قسمتی از صورت سوال رو اصلا تو برنامم لحاض نکردم

    بیان ببخشید که به سیستم دقیقتون شک کردیم 

    باید برای دست گرمی کمی بیشتر تمرین میکردیم

    کم کاری خودمون بود نه بیان

    ایشالله سال اینده زنده باشیم 
  • علی بهروزی
  • مهدی میتونی یک ورودی و خروجی نمونه به ایمیلم بفرستی ؟
    اره داداش الان که مسابقه تموم شده

    ایمیل بده ادت کنم سروس برنامه هم بهت بدم
  • علی بهروزی
  • behrooziali28@gmail.com
    من هم به تیم شرکت بیان خسته نباشید میگم که این مسابقه را برگزار می‌کنند.
    به هر حال مشکلات همیشه هست؛ فکر می‌کنم که در مسابقات ACM هم Rejudge صورت گرفته باشه.

    انشالله سال آینده با جذابیت بیشتر از امسال این مسابقه برگزار بشه هر چند که من پیشنهاد برگزاری مسابقه فصلی رو میخواهم بدم؛ دست کم با جوایز کمتر و محدوده‌ی کوچکتری نظیر داخل کشور و صرفاً T-shirt
    البته سورس php :|


  • علی بهروزی
  • چه جالب جفتمون php کاریم !
    ای دی یاهو نداری ؟
  • علی بهروزی
  • project_vb
    هر چی php کار هست خنگه :| =))

    متن بالا فقط واسه خندس و هیچ ارزش دیگه نداره !!! والا :|
  • حامد فاضل
  • سلام آقا یکی هم ورودی و خروجی سوال یک رو هم به مابده ببنیم اشکال کجا بود؟ لطفا
  • مبین وحدتی ترکها
  • سوال C آزمون انتخابی طبق روش رنگ آمیزی جواب دیگری دارد لطفا بازبینی شود 
    بیان یه دنیا ممنونم :x 
    حداقل چیزی که به دست اوردم یه دوسته خوبه !!! و کلی تجربه 


    ممنون
    حامد اگه شما هم php کار میکنید بگین تا برای شما بفرستم
  • حامد فاضل
  • مهدی جان
     من #c کار میکنم ولی اگه زحمت بکشید ورودی و خرورجی رو بدید چکش میکنم .
    به روی چشم
     
    واستا کل برنامه رو اپلود کنم بزارم همه دوستان استفاده کنن 
  • حامد فاضل
  • تشکر.
    لینک دانلود :
    http://bayanbox.ir/id/8795148406859728097

    اگه مفید بود دعا کنید سربازی لب مرز نیوفتم و نیرو انتظامی باشم

    یه دنیا ممنون :|
  • حسام حداد
  • چه اتفاقی باعث شد که بعد از پایان مسابقه که رنکینگ تغییر کرده بود ( اواخر که قفل شده بود ) دوباره رنکینگ تغییر کنه؟
    اینکه دوستان دیگه ای Accept گرفتن و در صف بودن میتونه علتش باشه ولی خب چرا 10 دقیقه بعد از مسابقه امتیاز من از 1420 به 1380 کاهش پیدا کرد؟
  • محمدحسین رضایت
  • لطفا با این باگی که دادید اجازه بدید تعداد افراد بیشتری به مرحله حضوری راه پیدا کنن
  • منا مهدیزاده
  • منم با محمد حسین رضایت موافقم ... تعداد رو یک.کم بیشتر کنین !
    چون سر سوال A خیلی وقت رفت از همه ...
  • وحید صانعی
  • مسابقه خوبی بود، خوب هم برگزار شد. از طراحان سوالات هم کمال تشکر را دارم.
  • سهیل یحیایی
  • برای من یک منفی بخاطر اشکال سیستم شما حساب شد. لینک ورودی باز نمی شد و در نهایت تایم اوت! :|
    در ضمن مورد C  اشکال نداشت؟
    روش به این صورت که اعداد حتما باید یکی در میون زوج و فرد باشه. اما این راه رو سیستم قبول نکرد.
  • کیوان مظاهری
  • مشکلات زیاد بود
    مخصوصا سر اون کاری که برای سوال ۱ کردین
    کلی وقت ملت حروم شد ! کلی !

    تعداد برگزیده ها رو بیشتر کنید ...
    اگه این مرحله هم هر کی یه سوال حل کنه بره مرحله بعد خیلی واسه من یکی خوب میشه =))
  • منا مهدیزاده
  • به حسام حداد :
    تعداد کسایی که سوالو acc کرده بودن تاثیر داشت تو نمره دهی... وقتی تعداد کسایی که سوالو acc کردن بالا بره امتیازتون پایین میاد
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • از بیان انتظار بیش‌تری می‌رفت. لطفن تا یه نفر قبل از من رو برای حضوری بپذیرین. متشکرم :)
  • علیرضا توفیقی محمدی
  • سوالات خوبی نبودند از نظر من، سوال دوم باید بیشتر توضیح داده میشد برای حالتی که هیچ یک از حالت‌ها نباشه، سوال سوم هم خیلی‌ها منظورش رو یه چیز دیگه فهمیدن و نفهمیدن که چقدر سوال بدیهی هست (از جمله من)، در کل واقعا انتظار بیشتری از بیان داشتیم...

    باسپاس.
  • علی بهروزی
  • یکم بخش ریاضیات پیشرفته و الگوریتم رو توی شرکتتون قوی تر کنید
    وووووو سعی کنید مثل کد فرسز از طریق stdin کد برنامه رو بگیرین و خروجی رو خودتون توی نرم افزارتون از نرم افزار ما بگیرین
    اینطوری اسپیس و مسپیس اینا دیگه حل میشه چون برای هر تست یک درخواست به نرم افزار ما فرستاده میشه
    هدف این مسابقه انتخاب 40 یا 50 نفر که تو کامپیوتر حرفی واسه گفتن دارد دیگه !!

    اگه قرار باشه هر کی بتونه منظور همه سوال ها رو بفهمه پس چه فرقی بین برنامه نویسا هس ؟

    4 تا کد تو برنامه نویسی زدن کار نداره

    اصل کار اینه که بدونی که از کدوم کد کجا استفاده کنی 
    اصل کار اینه که اول خوب موضوع رو بفهمی بعد استار کدنویسی رو بزنی

    ولی خیلیا مث من اول مسابقه عجله کردن و این باعث شد که تو همون سوال اول هم گیر کنن 


  • حمید عبداللهی
  • با عرض سلام و خسته نیاشید به بچه های بیان و همه شرکت کنندگان.
    من بعد از حل سوال A و پذیرش اون، روفتم B رو هم حل کردم و بعد از اپلود متوجه شدم که جواب هر دو رو نپذیرفته. خیلی تعجب کردم و برگشتم روی سوال A و هر چی فکر کردم و این ور اونورش کردم دیدم همینه، نمیشه کاریش کرد. بعد از درخواست دوباره و اپلود متوجه شدیم که نه بازم ایراد میگیره. همین داستان برای سوال B و مابقی داستان. در نهایت بیخیال مسابقه شدیم و گفتیم آقا ما خنگ.... . 
    الان که کامنت های بچه ها رو دیدم و فایلهای آفا مهدی رو دانلود کردم دیدم که برنامه من هم ذقیقا همین خروجی رو میده. حالا نمیدونم که چرا مال من رو قبول نمیکنه. مگه مال ما ... .
    فکر کنم برنامه یه سری مشکلات داشته بنابراین برای یه سری هم انصاف رعایت نشده.
    باز هم ممنون بخاطر زحماتی که کشیدن. امیدوارم بهتر و بهتر بشید.
  • حسن جعفری
  • کاش یه فکری به محیط مسایقه کنید
    مسابقه ورودی راحت وارد شدم ولی این مسابقه نمیدئنم چرا نمیشد وارد بشم
    همین که ورود به محیط را میزدم اون خط زرد وسط صفحه میامد هیچی نمیاورد
    نمیدانم از چه بود لطفا حلش کنید که در مسابقات اینده کسی به مشکل برنخوره
  • حسام حداد
  • @منا مهدیزاده
    فکر میکردم تعداد حل کننده ها تا همون لحظه مثل Dynamic Score سایت Codeforces هست.
    اینجوری خیلی تفاوت زمان ارسال کوچک میشه و اشتباه ها پررنگ تر میشن نمیدونستم این یکی رو.
  • محمد مهدی ولی نژاد
  • با سلام
    یک مشکل این مسابقه،زمان برگزاری آن بود.
    من ساعت 8-6 در دانشگاه کلاس داشتم.به نظر من اگر صبح برگزار می شد خیلی بهتر بود
    با تشکر
    اقا حمید فایل منو دل ال کردی دعا هم کردی ؟

    اگه دعا نکرده باشی من راضی نیستما =))

    اونم  از ته دلت :|

    حالا جدی :

    به نظر من برنامت رو چک کن 
    من دفعه اول که تو مسابقه ورودی شرکت کردم بجای \n از \r استفاده کردم
    برای همین خروجی رو غلط تشخیص میداد

    نمیشه به راحتی گفت سیستم خرابه و تقصر رو گردن سیستم بندازی
    این اشتباه رو منم کردم ولی
    حتما بیانی که میخواد چنین مسابقه ای برگذار کنه چندید بار تست میکنه 

    چون پایه ابروی خودش وسطه

    به نظر من که سیستم مشکل نداره فقط ممکنه خروجی متناسب نباشه 

    مثل همین \r که من اسنتفاده کرده بودم
  • حسن جعفری
  • قابل توجه همه عزیزان شرکت کننده
    بنظر من بیان هیچ عیب و نقصی نداره اشتباه از عجله و عدم توجه کامل ما به سوالات بود لطفا کسی هم تشویق نمیکنه تخریب نکنه
    خداییش تکه عالیه حرف نداره
    من خودم که بعد 8 سال داشتم برنامه نویسی با سی++ میکردم خیلی چیزا رو کلا فراموش کردم ولی انشاالله سال بعد اگه زنده باشم و مسابقه هم باشه هستم
    همگی خسته نباشید
    درضمن اره منم تو صورت مسئله ها مونده بودم برام گنگ بودند
  • مبین وحدتی ترکها
  • من سوال C رو برای بار هزارم هر کردم از روش رنگ امیزی شطرنجی رفتم و اثبات کردم اختلاف خونه های سفیو و سیاه حداکثر یکه و این در صورتی که تو ورودی نمونه جدول اول اختلاف خونهذسیاه و سفید دوتاست و نمیشه همچین جدولی تولید کرد لطفا جواب بدید کل وقت من رو این سوال رفت اگر درست باشه جوابم میرم مرحله نهایی لطفا بررسی شود
    هر کی میتونه بررسی کنه نمیشه نصف وقت رو سوال یک و نصفی دیگه هم رو سوال سوم رفت تازه بدون حساب کردن استرس و غیره
    با تشکر از مسابقه برنامه نویسی بیان
  • علی بهروزی
  • قابل توجه همه که تنها راه اینکه بیان از این همه مشکلات جلوگیری کنه استفاده از stdin برای گرفتن خروجی از نرم افزار ها هست و بس
    به غیر از این مشکلات زیادی مثل \r\n \r \n و اسپیس و غیره به وجود میاد
  • علی بهروزی
  • دقیقا مبین
    سوال سوم هم مبهم بود و در خروجی نمونه این امکان نداره که "حامد" بتونه این جدول رو رد کنه چون تنها راه اینه که حامد تونسته باشه مورب هم بپره
  • حسام حداد
  • @مبین @علی بهروزی

    من سوال C رو گرفتم و راه حلم BFS + GREEDY بود.

    این هم از مراحل ایجاد Grid اولی : http://pastebin.ubuntu.com/8592925

    یا اثبات اشتباس یا فرض های اثباتت ;)
  • حمید عبداللهی
  • اقا مهدی من تو مرحله ورودی شرکت کردم و هر سه سوال رو جواب دادم و پذیرش گرفتم. برای همین مرحله هم از همون ساختار فایل استفاده کردم. از این تعجب میکنم که اپلود اول رو اکسپت کرد اما بعدا ریجکت کرد.
  • حامد فاضل
  • آقا مهدی من یک سوالی تو فایلی که فرستادید برام پیش اومده:
    در فایل ورودی a اولین ورودی که بررسی کنیم تعداد 33 نفر شرکت کردن
    که نماد ها به شکل زیر هست = 
    p= 16 
    r=8
    s=9
    الان بیشترین امتیاز رو کسانی دارن که بر کسانی که سنگ دارن 16 نفر پیروز هستن یعنی  9 نفر که کاغذ دارن.
    پس  برنده ها 9 نفر هستن.
    ولی شما بدست اوردین 8 نفر
    کجای کار اشکال داده؟


    نمی دونم والا

    اگه اینجوری باشه فک کنم پیام بدید بررسی کنن!!
    حامد جان یاهو بده دقیقا متوجهت کنم :ذی
    به این صورتی که شما گفتین نیست
  • میلاد حیدری
  • کسی سوال c حل کرده؟الگریتمش چیه؟؟
  • امیرحسین شاپوری
  • در مجموع خوب بود, فقط تنها نکته‌ی منفی اش این بود که رنک لیست خیلی دیر آپدیت می‌شد... من سر سوال E نیم ساعت داشتم صفحه رو refresh می‌کردم! :))
    برای سوال A هم بالاخره مشکل پیش میاد دیگه... منم کدم wr شد با وجود اینکه دقیقه ۱۰ اکسپت گرفته بودمش مجبور شدم ۲:۳۰ یه بار دیگه سابمیت کنمش...
  • علی بهروزی
  • اگر کسی سوال سوم رو حل کرده یک راهنمایی کنه و الگوریتمش یا سولوشنش رو بده

    ممنون
  • حامد فاضل
  • اقا مهدی خدمت شما   hamed_b810@yahoo.com
    کاری که من کردم :

    اول یه فور نوشتم که به تعداد پست ها اجرا بشه که 100 تا هست

    بعد یه فور دیگه داخل فور بالا نوشتم که نتونم سنگ کاغذ قیجی ها رو یکی یکی بررسی کنم
    نکته : هر حرف نقش یک شرکت کننده رو بازی میکنه 
    داخل فور دوم یک فور دیگه که بشه شرکت کننده ها تو بازی رو با هم مقایسه کنم ببینم کدوم برده 
    مثلا
    بار اولی که فور دوم اجرا میشه 
    میاد مقدار S رو توی $s1 میریزه و تو فوری که داخل این فور هست این $s1  رو با بقیه مقایسه میکنه .
    بعد مقار امتیازش رو تو یه ارایه میریزیم 
    امتیاز به این صوراته که از هر نفری که ببره یک امتیاز میگیره

    در اخر یک ارایه با 33 عضو (طبق فایل a.in) داریم که توش امتیاز ها هست
    مثلا این جوری     $em = {11,22,33,22,1,34,4,2,3,5,3,4,5,7,4,2,3,4,5,6,7,5,4,3,11,2,3,4,5,6,4,3,2}

    خب حالا بالاترین امتیاز مثلا 34 هست

    تو ارایه بررسی میکنیم ببینیم چند نفر 33 امتیاز گرفتن بعد همون میشه تعداد برنده ها



    امیدوارم توضیحم قابل فقم باشه !!!
  • حسن جعفری
  • میشه یکی بهم توضیح بده منظور از "پیش از هر تست، یک سطر خالی آمده‌است." چی بود؟
    من مانده بودم یعنی چی؟
  • حسن جعفری
  • که البته فک کنم این یه نکته انحرافی داشت که خیلی ها با عدم رعایتش خروجی اشتب گرفتند
  • میلاد حیدری
  • @حسن جعفری
    سرکاری میخواستن همینجوری یه چ نوشته باشن
    یه سطر خالی یعنی مثلا این :
    _____________________________
    100
    این سطر خالی==>>>                      
    33
    SSSPRSRRSPRSPSSSPRPRSRSSSSPSSRPPP
    این سطر خالی==>>>                      
    21
    SPPSRSSRSSSSPRRRSSPSR
    این سطر خالی==>>>                      
    24
    SSPSSRPSPSPRRPRRSPSPRSSP
    این سطر خالی==>>>                      
    6
    RRPPPS
    .
    .
    .



  • محسن فردوسی
  • آقا خسته نباشید. محیط مسابقه جالب شده بود و اینا

    ولی خواهشن سر بررسی سوالا و کد جاج هم یه وقتی بزارین دفعه بعد ! 


    سامبیتای منو که نگاه کنین کاملا مشخصه که بیش از 2 ساعت ازمونو خرج سوال 1 کردم که بعد اطلاعیه اومد قراره rejudge بشه!

    یا مثلا سوال دو هم خیلی نامفهوم بود

    اگه میشد یکم بیشتر از تعدادی که گفتینو قبول کنین که کسایی که سر این چیزا ضربه خوردن هم بتونن به مرحله بعدی برسن

    مثلا من خودم 41 ام شدم D:
  • حمید عبداللهی
  • این هم فایل های من.
    http://s5.picofile.com/file/8146809034/tmp1.PNG
    http://s5.picofile.com/file/8146809168/problemA.rar


  • حمید عبداللهی
  • فکر کنم مشکل از همون ساختار فایل ها باشه که نمیدونم  چرا قبلا قبول میکرد اما تو این مسابقه قبول نمیکنه
  • حسن جعفری
  • برای خواندن یا در واقع رد کردن اون خطوط خالی در سی از چه دستوری باید استفاده کرد که ورودی های اصلی را اشتباه نکند؟
  • مبین وحدتی ترکها
  • پس از همکاری یکی از دوستان متوجه شدم جواب سوال C غلط نیست و خود صورت سوال مشکل داره و یک نوع کژتابی داره چون گفته اخرین عددی که نوشته در حالی که معلوم نیست که اخرین عددی که خودش نوشته یا اخرین عددی که تو خونه نوشته شده واقعا خیلی ادم باید بدشانس باشه تا سوال رو نوع غلطشو فکر کنه درخواستم این است در صورت امکان کسانی که برداشت دیگه سوال رو فکر کردن هم در صورت درستی جواب برای همون مساله تو یک مرحله با چهل نفر رقابت کنند و چهل نفر نهایی بیرون بیاد لطفا پیگیری شود
    با تشکر از مسابقه خوب شما
  • حامد فرجام فر
  • سلا مبین جان
    خب این که مشخصه منظورش آخرین عددی که خود طرف نوشته است دیگه، آخه اگه آخرین عدد تو خونه باشه که باید کلی خونه تکراری داشته باشیم چون همشون اولش 0 بودن
  • مبین وحدتی ترکها
  • اخه چی ربطی به تکراری بودن داره من جوری میرم اصلا تکراری وجود نداشته باشه بعدم تکراری هم باشه مهم نیست نگفته تکرار غیرمجازه که ☺
  • سیدایوب کوکبی
  • سلام،
    سوال یک که توضیحش یه چی بود، خروجی مورد انتظار یه چیز دیگه!
    بالاخره ما نفهمیدیم این مسئله چی بود دقیقا!
    سر همین مساله لجم گرفت سه ساعت وقت گذاشتم آخرم به عقل خودم شک کردم! :)
    البته تو این مدت متاسفانه دو بار نتم قطع شد، سه بار ویژوال استودیو هنگ کرد کامپیایل نمیکرد، یه بار ریست کردم، سایت هم که گاهی اوقات باز نمیشد.
    هیچی دیگه مرد شدیم!

    به نظرم این سری از مسابقات چند تا مشکل وجود داره:

    1- بیان در ارائه توضیحات خیلی کم مایه میزاره، توضیحات کوتاه خوبه ولی به شرطی که کامل و دقیق باشه.

    2- سوالات مسابقه گاهی اوقات خیلی دچار ابهام هستند مگه قبل از مسابقه چک نمیشن کافیه چند نفر صورت مساله رو بخونن!

    3- بخش زیادی از زمان صرف خواندن ورودی و مخصوصا ارائه فرمت خاص خروجی است، چه نیازی هست که حتما case و ... وجود داشته باشه.
    اجازه بدید فقط با یک مسئله روبرو باشیم و نه چند مساله؟ خود ورودی و خروجی هم مساله است!

     و سطح دشواری سوالات هم مورد بازبینی قرار بگیره، یهو سخت میشه، یهو آسون نمیشه!:)

    و در نهایت باریکلا به این چند نفری که به همه سوالات جواب دادند اون هم با این شرایط!

    یه چیزی هم دقت کردید، اکثر کسانی که در صدر جدول هستند معمولا از بان های میانی مثل C  و ++C استفاده کرده اند.
    این نشون میده که هر چقدر برنامه نویس سطح پایین تر باشه، ذهن الگورتیمکش بازتره، هر چی بالاتر میریم، از الگوریتم نویسی فاصله میگیریم.
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.