مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

پایان مرحله حذفی 91

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۶ ب.ظ

مرحله حذفی به پایان رسید

 

برای مشاهده نتایج اولیه اینجا را مشاهده کنید.

نتیجه نهایی ان شاء الله یک شنبه ساعت 19 اعلام خواهد شد.

 

به روز رسانی:

همانطور که قبلا اعلام شده بود بررسی های نهایی نتایج مسابقه برای اعلام نتایج رسمی امروز انجام گردید،

متاسفانه پس از بررسی کد های شرکت کنندگان داخلی، تقلب 18 شرکت کننده محرز شد.

از آنجا که کدفرسز برای ارسال تمامی کدهای کاربران زمان خواسته است هنوز فرایند تقلب یابی و مقایسه کدهای سامانه مسابقات بیان و کدفرسز انجام نشده است و لذا  امکان اعلام نتایج نهایی دو شنبه شب صورت خواهد گرفت.

 

خبر دیگر اینکه سوال "پیکان قدیمی" به طور کامل Rejudge خواهد شد.

 

خبر آخرین اینکه احتمالا تعداد دعوت شوندگان به مرحله حضوری افزایش خواهد یافت. قبلا نیز جوایز شرکت کنندگان ایرانی افزایش یافته بود.

 

موفق باشید.

 

این پست به روز خواهد شد. منتظر باشید!

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۷۶)

سوال 3 رو 56 نفر حل کردند.
سوال 5 رو 28 نفر
سوال 4 رو 5 نفر
سوال 6 رو 0 نفر

چرا باید سوالهای مسابقه ای که همه نوع شرکت کننده داره (که بخشی از آنها نیز دانش آموز هستند) اینقدر سخت طراحی شود؟
والا ما که ترم 5 دانشگاه هستیم و از بین هم کلاسی ها، همیشه بالاترین نمره رو از سخت گیر ترین استاد ها گرفتیم، به نصف سوال ها هم جواب نتونستیم بدیم.
چه برسه به دانش آموز ها...
چه وضعشه سوال 2 رو بعد n دقیقه می گین 2000 تا.من یه مشت رانگ بخاطر اون گرفتم چون آرایه ام رو 1000 تایی تعریف کرده بودم و ران تایم هم مشکلی نداشتم.
پاسخ:
این قبیل مسایل بررسی خواهد شد و اگر به این خاطر کسر امتیاز شده باشد اصلاح خواهد شد.
سوال ۶ ۱۰۰۰۰۰تا خیلی نامردی بود!!
  • مسابقه دهنده!
  • سلام
    "این قبیل مسایل بررسی خواهد شد و اگر به این خاطر کسر امتیاز شده باشد اصلاح خواهد شد."
    اگه این اتفاق بیفته واقعا عالیه چون منم دقیقا این مشکلو داشتم.

    بعد من نفهمیدم که چرا این پیام ارسال شد:
    "در سوال دوستان اندازه‌ی n کوچکتر یا مساوی صد‌هزار می باشد."
    چون تو صورت سؤال اومده بود این که!
  • مسابقه دهنده!
  • یادم رفت بگم:
    سؤال 5، سؤال قشنگی بود. نوعش جدید بود! مرسی!
    در جواب به بالایی به نظر من یه خورده نا مفهموم بود چون ممکن بود یکی بتونه یه تست کیس بده بدون این که کد بزنه اون موقع برای قسمت کد باید چه می کرد؟
    در ضمن تو سوال 5 شما اصلاً به فکر اون ملتی که انگلیسیشون خوب نیست نبودید.ممکنه طرف اصلاً الگوریتم رو به خاطر ضعفش تو انگلیسی نفهمه.
    خطاب به اون دوستمون (علی) که گفتن چه برسه به دانش آموزا میگم:
    ۲نفر اول دانش آموز بودن

    آقا ببخشید می شه سریعتر رتبه بندی دانش آموزی رو اعلام کنید !!!!
    یا لااقل کنار هرکی بنویسید دانش آموز است یا نه !!!
  • مسابقه دهنده!
  • در چه صورت به مرحله بعد می رویم یا تی شرت می گیریم
  • مسابقه دهنده!
  • به ناشناس:
    خب اولا تا جایی که فهمیدم همچین کاری نمیشد کرد، اما حتی اگرم میشد برای کدش صرفا میذاشت که خروجی بده این تست کیسو! اونقدر مسئله ی مشکلی نبود :D
  • یک دانش آموز خطاب به ناشناس
  • نه خیر . فقط نفر اول و چهارم دانش آموز بودند . (دبیرستان و پیش دانشگاهی منظورمه ) بقیه دانشجو یا فارغ التحصیل بودن تو ۱۶ تای اول . تازه کسی که طلای جهانی داره رو که نباید با ما مقایسه کنید.
    سلام ... ببخشید یه سوال داشتم :

    من نمی دونم کدم برای سوال 2 چه مشکلی داشت که رانگ خورده ...

    این کد منه ... http://paste.ubuntu.com/1324442/

    اینم کد توریسته که از CODEFORCE  پیداش کردم :

    http://paste.ubuntu.com/1324447/

    اگه میشه لطف کنید یکی جواب منو بده از گمراهی در بیام ...
  • شرکت کننده
  • سلام
     ۲۰ تای اول رو انتخاب می کنید +‌ ۱۰ تا دانش آموز دیگه ؟
    یا ۱۰ تا دانش آموز + ۲۰ تای دیگه ؟
    یا ...
    نفر دوم پارسال تو دانش آموزی شرکت میکرد که اول هم شد فک کنم؟
    یعنی الان ترم ۱ دانشگاهه؟
    درسته طلای جهانی داره ولی به هر حال دانش آموزه

    نتایج اولیه دانش آموزی هم اعلام کنید !!! نمی شه که تا ۱ شنبه صبر کنیم !!! خواهشا می شه بگید نتایج اولیه دانش آموزی کی اعلام می شود؟
  • مسابقه دهنده!
  • سلام
    لطفا دانش آموزا رو مشخص کنید تا بفهمیم دانش آموزا هم اوضاعشون چطوریه.
    بعدم لطفا بگید 10 دانش آموز از رتبه های 20 به بعد انتخاب میشن یا نه؟
    و دیگه اینکه شرح حل سؤالا رو مینویسید یا نه؟(مثل Editorial کدفورسز)
    *ببخشید سؤال 3 رو اشتباها جای دیگه پرسیدم یه بار دیگه هم.
  • مسابقه دهنده!
  • سلام
    لطفا دانش آموزا رو مشخص کنید تا بفهمیم دانش آموزا هم اوضاعشون چطوریه.
    بعدم لطفا بگید 10 دانش آموز از رتبه های 20 به بعد انتخاب میشن یا نه؟
    و دیگه اینکه شرح حل سؤالا رو مینویسید یا نه؟(مثل Editorial کدفورسز)
    *ببخشید سؤال 3 رو اشتباها جای دیگه پرسیدم یه بار دیگه هم.
    آقا یکی جواب منو بده ...
    الآن کدمو تو کدفورس هم تست کردم ACC شد لطفا بررسی کنید ...
    نام کاربریم هم RezaSi هستش ... مرسی !
    در جواب آقا رضا
    سلام
    به نظرم (با توجه به نگاه سریعی که به سورس برنامه تون انداختم) شما هم مثل من از الگوریتم حریصانه استفاده کردید اما ظاهراً سیستم جواب دقیق می خواست:
    یک مثال بزنم: فرض کنید پمپ بنزین شهر دوم 30 لیتر و پمپ بنیزن شهر پنجم 3 لیتر ظرفیت داره. واضحه که اگه یک مرتبه اضافه تو شهر دوم معطل بشیم (حتی اگه بنزین برای رفتن به شهر سوم داشته باشیم) از این که تو شهر پنجم سه مرتبه معطل بشیم به صرفه تره.
    ان شاء الله مسئولین مسابقه هر چه سریعتر یک نمونه صحیح از پاسخ سوالات قرار دهند، واقعاً کنجکاو شدم.
    موفق باشید
  • رضا در جواب بالایی
  • نه من greedy نزدم ...

    من ماکزیمم قبلی رو تکرار کردم ... کدمم درسته با کدفورس چک کردم نمی دونم چرا اینجا رانگ خورم ... خیلی عجیبه ... !!
    من هم سوال 2 ام توی codeforces اکسپت شد. سر مسابقه هم 2 بار برای n = 2000 اشتباه گرفتم ولی دو تا سابمیت بعدیم همین کدی بود که تو codeforces اکسپت شد!
    چرا ما نمی تونیم تو سیستم stable مانند CF امتحان بدیم !!! خوش به حال خارجیا همجا خوش به حالشونه !
    من هم مثل دوستان بالایی سوال 2 روهمین الان تو کد فرس سابمیت کردم درست بود و دقیقاً همین کدو اینجا زدم رانگ خوردم.لطفاً حتماً بررسی شود.من خیلی از وقتم سر دیباگ کردن این سوال تلف شد.
    ورودی خروجی سوال 3 (جشن سالانه ) اشتباه نوشته شده بود....
    در جواب آقا رضا
    فکر می‌کنم اشکالتون توی خط ۳۰ام برنامست. باید متغیر l رو با max1 جمع می‌کردید.
    من سوال بنرین رو با حالت های بسیاری تست کردم و درست بود.
    کدش رو با #C اینجا گذاشتن:
    http://paste.ideaslabs.com/show/yDNH2dv4KQ

    اما با ورودی شما اشتباه عنوان میشد!
  • رضا به بالایی
  • نه ! تو خط 33 این کارو کردم ... توی خط 30 موقعیه که به اون شهر می رسه که اول باکش با بنزین اون شهر پر می شه ...

    کدمم درسته درش شکی نیست ... فقط نمی دونم چرا جوابم اینجا رانگ خورده ... مثل این که چند نفر دیگه هم مثل من این مشکلو داشتم ...

    بازم تقاضا می کنم بررسی بشه .... واقعا هم وقتمو این سوال گرفت و هم انگیزمو ... خیلی حالم گرفته شد ...
    این سوال بنزین همه رو سوزوند...
    الان که نگاه میکنم کد من هم با کد توریست و رضا همخونی داره اما رانگ گرفته...
    http://paste.ubuntu.com/1324648/
    در هر صورت وقتی دیدم این کد سه بار رانگ گرفت بیخیال بقیش شدم...
    سلام. آقا یکی رسیدگی کنه تست کیس های سوال های 2 و 3 مشکل دارن کلا. مثلا سوال 2 یکی از دوستان درست جواب میده و رانگ خورده و یکی دیگه عینه همون درست بوده. در مقایسه خروجی ها یکسان بوده. همچنین روی سوال 3!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بیان در برگزاری مسابقات چند تا مشکل داره.
    1) تصمیم گیری منسجمی در مسائل مربوط به مسابقات نداره و تصمیم ها در آخرین لحظه گرفته میشه که منجر به سردرگمی کاربران میشه.
    2) لحن صحبت با کاربران اصلاً مناسب نیست. ***** ****** ** ** *** ***** ***** ** ****** * **** **** ** *** ****** ** **** *******
    3) مکانیزم تصحیح سوالات مشکل داره.
    4) مطرح کننده ی سوال، بیان شیوایی نداره.
  • امیر سانیان
  • من که سوال اول رو حل کردم و درست بود.
    دو تا سوال دیگه هم حل کردم که به نظر خودم صحیح بود و با مثال‌ها درست جواب می‌داد اما وقتی ارسال کردم «تلاش ناموفق» شد :D
    خلاصه کلا دیگه بی‌خیال ادامه مسابقه شدم. چون دیدم خیلی‌ها درست حل کردند و فایده‌ای نداره ادامه بدم :)
    به هر تبریک می‌گم به دوستانی که به مرحله بعد راه پیدا کردند و براشون آرزوی موفقیت می‌کنم. از برگزار کنندگان مسابقه هم صمیمانه بابت زحماتشون تشکر می‌کنم.
    اولا از بیانی های عزیز خیلی ممنونم که این مسابقه رو با همه ی کم و زیاد ها برگزار کردن و نمیشه بخاطر بعضی مشکلات زحمات بیان رو از یاد برد...
    بعد هم به دوستانی که رتبه های برتر شدن واقعا تبریک میگم حل کردن این سوالات تو این زمان کار اسونی نبود و هوش بالایی میخواست...
    امیدوارم تو مرحله ی بعد هم موفق باشید...
    من نمی دونم دیگه دانش آموری چه صیغه ایه ؟
    اگه خیلی مردن این دانش آموزا
    بیان تو شهرستان بدون استادهای استعداد درخشان بدون امکانات
    ببینم به کجا می رسن

    شما با همین دوره ها و کلاس ها و رقابتی که دارین اصلا هم کار بزرگی نکردید( البته به جز نفرات که همه می شناسیمشون) که بهتون یه سهمیه جدا هم بدن.
    ممنون بابت مسابقه، سوالات جالب و خوبی طرح شده بودن. مخصوصا سوال پنجم!نکته ای که واسم جالب بود این بود که سوال سوم (Race) تو سایت کدفورسز به نسبت سوال چهارم(Mirror Box) کمتر حل شده بود، اما تو کانتست بیان برعکس بود!
    از دوستان طراح سوال هم تقاضا دارم که به محدودیت های ورودی ها و تطابق اونها با چیزی که در سوال مطرح شده، دقت بیشتری کنند تا مشکلاتی از قبیل مشکل امروز (در سوال دوم) پیش نیاد.تا اونجایی که یادم میاد سال گذشته هم مشابه چنین مشکلی وجود داشت.خوب تکرار چنین اشکالاتی به اعتبار مسابقات لطمه می زنه.
    شما گفتید که سوال دو rejudge میشه برای اینکه مشکلاتی وجود داشت برای MAXN.
    خب مثلا یکی مثه من که ارایه رو 1000 تایی تعریف کردم وقتی خواستم ورودی شما رو جواب بدم runtime شدم چون از ارایه میزد بیرون

    *به خاطر همین کدم رو نفرستادم*

    تا درستش کنم. ولی شما میخوان فقط اونایی که فرستادن رو  rejudge کنین. خب اینجوری حق کسایی مثه من خورده میشه
    در ادامه بالایی :

    کدم رو نفرستادم تا چند دقیقه بعد که ورودی رو چک کردم و دیدم 2000تاییه.
    یعنی هم چند دقییقه تایم از دست دادم و هم 4 امتیاز واسه نفرستادن جواب
    10تا دانش آموز رو از رتبه ی 20 بعد میگیرید ؟!
    پارسال هم دانش آموزای بیشتری از اون چیزی که اعلام شده بود در مرحله ی حضوری شرکت کردن. نمیشه امسال هم همین اتفاق بیوفته ؟!
    مثلا 15 تا ؟!
    kamelan ba "yeki" movafegham.intori haghe baghie ke nafrestadan zaie mishe
    سلام خدمت شما. مسابقه عالی بود ممنون! اگر میشه لطفا به جز اون 30 نفر 2 نفر برتر هر استان(دانشجو و دانش آموز) رو هم اعلام کنید و البته آمار های دیگه رو که خودتون مثل پارسال زحمتشو میکشید!
    با عرض خسته نباشید خدمت بروبچه های بیان و همینطور تبریک به آقای ولیزاده که واقعا شاهکاره.
    این که گفته میشه 20 نفر دانش آموز بخاطر بها دادن به اونهاست،چون آینده سازن دیگه. به نظرم کار خوبیه.
    ولی بهتر نبود به بچه های دوره کارشناسی هم بیشتر از بچه های ارشد سهمیه داده میشد؟ مثلا از این 3 گروه(دانش آموز ، کارشناسی و ارشد) هرکدوم 15 نفر واسه فینال انتخاب میشد؟
    نفرات اول اکثرا ارشدن.
    من کاملاً با "محسن" موافقم.
    همون جوری که دانش آموزها باید برای ضایع نشدن حقشون سهمیه جدا داشته باشند، بچه های کارشناسی هم باید سهمیه شون از بچه های ارشد جدا باشه. حتی اگر سهمیه بچه های کارشناسی کمتر باشه، اما اینکه با هم هستن خیلی منصفانه نیست
    salam
    mamnun az emtehane khubetun
    mikhastam begam age mishe 20 ta daneshamooz entekhab konid
    be nazaram 10 ta kame
    har chi bashe ye forsatiye ke mishe be ma ha dad
    mamnun
    خب من تشکر میکنم و عرض خسته نباشید به دوستان بیان.
    اعتراضاتی که دوستان به سطح سوالات دارن تا حدی من هم دارم و به نظرم کمی سطحش زیادی بالا بود.
    اما به نظر من یه مشکل مهم؛ غلط های موجود در صورت سوالات بود. اون سوال مربوط به بلوک های ساختمان که جای ورودی و خروجیشو اشتباه نوشته بود. زیر یکی از سوالات درباره «پلاک» و معکوس دیده شدنش توی آینه صحبت شده بود که مربوط به یکی از سوالات مرحله قبل لود و اشتباها اینجا کپی پیست شده بود و ...
    خلاصه من فکر نمی‌کنم بازبینی دقیق سوالات نیم ساعت بیشتر وقت میخواست.
    به دلیل اشتباه های زیاد در طراحی سوال و از بین رفتن حق عده ای که منجرب  بی عدالتی شده ،از مسئولین بیان خواستار برگزاری مجدد مسابقه حذفی می باشم. البته با رای گیری از دوستان و برگزاری رفراندم.
    متشکر ام.
    دوستان توجه بکنید که هیچ مسابقه یا آزمونی برگزار نمیشه ، مگر اینکه ضعف هایی هم داشته باشه ، این یک مسئله ی طبیعیه ، هر چند مسابقه می تونست بهتر باشه . ولی شرایط برای همه یکسان بوده :)

    سلام
    البته یه حــداقلی برای استاندار بودن مسابقه باید در نظر گرفت که از نظر من، سطح برگزاری از این کــف هم کمتر بود.

    مشکلات این دوره:
    1) سوال رو به صورت اچ‌تی‌ام‌ال که میخوندی متن سوالات دوره‌ی قبل هم توش میتونستی پیدا کنی!
    2) سوال رو به صورت اچ‌تی‌ام‌ال که میخوندی جای ورودی/خروجی رو جابجا نشون میداد!
    3) یکی از محدودیت‌های مساله به جای 2000، 1000 بیان شده بود
    4) مثه دوره‌های قبل جمله‌بندی ثقیل و دارای ابهام بود
    5) سوالی که ممکن بود هم راه الگوریتیمی داشته باشه هم بروت‌فورس، اندازه‌ی تست کیس‌هاش رو نداره بودن و بعد گفتن که ده‌تاس
    6) و ...(به کلرها رجوع کنید) :دی

    وقتی در یه همچین سطحی مسابقه‌قراره برگزار بشه، این اشتباه‌های پیش‌پا افتاده باعث میشه که زحمت بسیار تیم برگزاری مسابقه رو به راحتی خراب کنه. در واقع بعضی از این اشتباه‌ها دوره‌های قبل هم بوده و رفع نشده بعضی‌هاش هم به صورت خلاقانه این دوره اضافه شده :پی، دفه‌ی بعد معلوم نیست چه جوری بشه.

    البته من نمیخوام زحمت‌های بیان رو نادیده بگیرم، فقط میخوام بگم انتظار یه همچین اشتباهاتی رو نداشتم و ندارم.

    سختی و زیادبودن حجم کار برگزاری، توجیهی برای اینگونه اشتباه‌ها نمیشه، بعضیاش خیلی بچه‌‌گانه است. ریجاج شدن و اینکه کلر دادیم و ... هم یه جورایی ماسمالی محسوب میشه، خودتون رو جاای مسابقه دهنده‌ها بزارین که این چیزا چقدر اعصاب خوردکنه براشون. بعدشم وقتی این چیزا با قبلا خوندن و تست کردن توسط افرادی که واسه تست قرنتینه کردین میتونه رفع بشه چرا بازم پیش میاد؟! چرا تو کدفرسز یا تاپکدر از این مشکلات پیش نمیاد. یکم حواستون رو جمع کنین

    ممنون و ایشالا بهتر بشید، نه اینکه امسال بدتر از پارسال

  • مسابقه دهنده!
  • سلام
    میدونم برگزاری مسابقه خیلی مشکلات داره و خیلی خیلی سخته و خیلی هم از بیان ممنونم واسه ی برگزاری این مسابقه حتی اگه 10000 جور مشکل داشته باشه باز هم برگزار کردنش خیلی عالیه.
    ولی بنظرم مسئولین امسال بیشتر تمرکزشون رو روی مسابقه ی کدفورسز گذاشتن و مسابقه ی اونجا واقعا خوب برگزار شده و تقریبا بدون اشکال بوده. و درنتیجه به اینجا یه مقدار کمتر توجه شده.
    مثلا بازبینی سؤالا واقعا کاریه که باید انجام بشه حتی اگه مسابقه 30 دقیقه دیرتر شروع میشد بهتر از این بود که کلی اصلاحیه به سؤالا اضافه بشه(فکر کنم تقریبا همه ی سؤالا یه اصلاحیه خوردن).
    و یا مشکلاتی مثل فونت و ...
    این که مسابقه سر ساعت برگزار باشه مهمه ولی درست برگزار شدن مسابقه خیلی مهم تره فکر کنم و میرزه واقعا به اون نیم ساعت واسه بازبینی.
    اما سؤالات خوب طراحی شده بودن. این ابهاماتی هم که گفته میشه وجود داره فقط و فقط توی یه سؤال بنظرم دیده میشه و اونم سؤال 3 هست که هم با توجه به متن سؤال و هم دربدترین حالت با یه پرسش قابل رفعه بنظرم. برای همین اینکه گفته بشه متن سؤالات نامفهوم بود بنظرم درست نیست.

    و یه سری پیشنهاد هم درباره ی سیستم مسابقه:
    1- ترجیحا سیستم رو برای سال بعد بازنویسی کنید تا مثل سایت هایی مثل کدفورسز رو سرور برنامه ران بشه(البته میدونم مشکل کاهش پشتیبانی از زبان های مختلف و نیاز به سرور های قوی هست ولی خب اگه باشه خیلی خوبه)
    2- لطفا توی بخش ارتباط با داوران یه کاری کنید پیام ارسالی توسط من هم دیده بشه. چون وقتی مثلا یه پیام میفرستم من و یه سؤال میپرسم و داوران فقط جواب میدن بله، خب بهتره سؤال هم دیده بشه :D
    3- بروزرسانی رنکینگ فکر کنم اگه کش نشه و لحظه ای باشه بهتر باشه
    4- تاریخچه به صورت خودکار بروز بشه و نتیجه ی جدید رو بذاره.

    اما به طور کلی خیلی خیلی ممنون بابت برگزاری این مسابقه ها که واقعا مسابقه های خوبین و امیدوارم همچنان ادامه پیدا کنن.

    به راحتی میشه واسه حل سوالات کانتست با هم همفکری کرد :|
    به نظر من برای اینکه اینجور شرکت کننده ها به فینال راه پیدا نکنند، میشه بین نفرات برتر یه کانتست حضوری برگزار کرد و 30 نفر رو واسه فینال انتخاب کرد.
    اینطوری اونهایی که با همفکری رتبه آوردن بالا نمیان. هدف از تقلب یابی هم همینه دیگه !
    آخه اگه کسی بخواد تقلب کنه که نمیاد کد یکی دیگه رو کامل کپی کنه که !
  • شرکت کننده
  • سلام
    به بالایی :
    چند تا نکته 
    اولا این که مسابقه فاینال همه تو بیان مسابقه میدن خودش باعث میشه که کسی در اون مرحله تقلب نتونه بکنه و حتما نفرات برتر اون مرحله واقعی هستن حالا اگه بین این ۳۰ تا ۱۰ تا هم با تقلب بیان بالا اهمیتی نداره چون ۲۰ نفر برتر بین بقیه اومدن بالا
    دوما خیلی این طوری خوبه چون آدم حس می کنه دارن به شعورش احترام میذارن
    سوما همه ی مسابقه ها همینه خوب 
    vk cup
    topcoder open
    یا هر چیز دیگه ای .
    @ I
    دقیقا با شما موافقم،
    حتما باید یک نیمه نهایی حضوری وجود داشته باشه و مثلا از بین ۵۰ نفر ۳۰ نفر برتر رو انتخاب کنن.
    امیدوارم از سال های بعدی یه نیمه نهایی حضوری بذارید.
    @شرکت کننده
    دوست عزیز
    اولا اینکه می گی
    vk cup
    topcoder open
    همینه، یک فرافکنی بیش نیست
    چون اون افرادی که میان فینال تو اون مسابقات انقدر خفن و قوی هستن (همشون قرمز اند) که دست به همچین کارهای پستی نزنن.
    دوما اینکه ۳۰ نفر طی دو مسابقه بیان بالا خیلی بهتره از یک مسابقه، چون احتمال اینکه یه نفر قوی هر دو مسابقه رو خراب کنه کمتر می شه.
    سوما اصلا ربطی به شعور نداره.
    اگه ربط داشت، topcoder  این همه round قبل از مسابقه فینال نمی ذاشت.
    چهارما مسابقات حضوری topcoder نیمه نهایی حضوری داره.

    سلام

    غیر از vk cup و topcoder open و codeforces دیگه چه پایگاهی برای مسابقات برنامه نویسی آزاد هست ؟

    با تشکر
    یکشنبه ساعت 19 و 4 دقیقه و هنوز هیچی!!! :دی
    پاسخ:
    آخرین پست وبلاگ به روز شده است.
  • غلط املایی
  • اشتباهی نوشتیدکدرفرسز .   لطفاً نام کاربری اون 18 نفر رو هم بگید که رسوا بشن و درس عبرتی باشند برای دیگران :)
    سلام ...
    الآن که دوباره Rejudge می شه ، اولین ارسال درست در نظر گرفته می شه؟ ( مثلا اگه بعدش یه ارسال غلطم داشتیم تاثیر میزاره یا نه ؟)
    بعد اینکه ورودی ها کمتر از 1000 هستش یا 2000 تاییه ؟؟


  • خواستار افشا
  • خواهشا اسامی (شناسه) اون 18 نفر رو می شه فعلا اعلام کنید تا به قول دوستمون درس عبرت بگیرن !
    الان rejudge شه، نحوه‌ی محاسبه‌ی نمره که کلا به هم میریزه!! :)
    شاید یکی همون اول جواب درست می‌گرفت می رفت سراغ بعدی مثلا... یا ما که نمره‌ی کامل گرفتیم، اگه می‌دیدیم که یک سری آدمی بالای ما هستن، بیشتر تلاش می‌کردیم ... :)

    مرسی که تعداد رو زیاد می‌کنید :)
  • خواستار عدالت
  • آفتابه بندازین گردنشون دور شهر بگردونین تا درس عبرت بشه براشون
    سلام الآن rejudge شده یا نه؟
    پاسخ:
    سلام. خیر.
    اون ته ته نتایج کی میاد ؟!
    گفتید تعداد بیشتر شده . یعنی سهمیه ی دانش آموزا هم بیشتر میشه ؟!
    پاسخ:
    بله
    چی شد پس !
    منظورم نتایج بود البته خودم قبول نمی شما ولی کلا برا تنوع و خالی نبودن عریضه و جو داادن گفتم :
    تبریک به همه اونایی که قبول میشن <<<
    خوشبحال توننننننننـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنننننن :دی
    راستی اون 18 نفرم بزارید که دیگه بی تجربه بازی در نیارن !
    می خواستی تقلّب کنی خب به خودم می گفتی یادت می دادم :دیدی
    بی خودی ابروی این کاره ها رو می برید :=دی
    شوخــــــــــــــــــــــــــِیییی کـــــــــــــــــــــــــــــــــردم
    خب حداقل بگین نتایج نهایی کی میاد؟!
    بعد یه سوال دیگه... اون 10 دختر اول که تی شرت میگیرن نمیان تهران؟! بعد شما از کجا میفهمین که دختر بودن یا نه؟
    پاسخ:
    جایزه برای مدرسه آنها ارسال خواهد شد.
    از نفرات برتر(نفر30) کسی بوده تقلب کنه ؟
    سلام 
    میگم سهمیه ی جدید دانش آموزا چندتاس ؟!
    20تا ؟!
    پاسخ:
    15
    ابتدا 20 نفر اول انتخاب می شوند + 15 دانش آموز از بقیه ؟ یا ابتدا 15 دانش آموز اول + 20 نفر اول از بقیه ؟
    (سهمیه غیر داشن آموزی چند تاست ؟ یعنی علاوه بر 15 دانش آموز چند نفر دیگر رو می گیرید ؟)
    پاسخ:
    ناشناس عزیز، در این باره قبلا توضیح داده شده است.
    من قبلا هم همین سوال رو پرسیدم اما اون جا هم جواب نگرفتم !!
    می شه شما یا دوستان بگید نظرات کدوم پست که من برم بخونم ؟
    سلام
    امشب نتایج چه ساعتی میاد؟
    نتایج کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام می خواستم بدونم الان که رتبه ها تغییر کرده رتبه های نهایی هستش یا باز هم تغییر می کنه؟ چرا تو سوال دو رانگ هایی که به خاطر 1000 تا بوده حذف نشده است؟
    نتایج کی میاد؟؟؟؟؟؟
    مردیم از اتظار!
    آقا جان چه کاریه خوب!
    بگید نتایج رو دیگه!
    ملت رو از کار و زندگی انداختین :-"
    آغا سلام نتایج چی شد قرار بود امشب پس چرا اطلاع رسانی ضعیفه
    ما داریم میمیریم از انتظار
    آقا اگه امشب نتایجو نمیگید زودتر بگید بریم سراغ زندگیمون.
    فردا امتحان زبان فارسی دارم هنوز هیچی نخوندم!!!
  • آرمان رحیمی
  • 1.مگه قرار نبود تا پایان هفته ای که گذشت نتایج نهایی رو اعلام کنید و برندگان تیشرت رو بگید .
    2.پس کی سوال 2 رو Rejudge می کنید ؟؟؟
    پاسخ:
    سوال دو rejudge شده است.
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.