مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

آغاز ثبت نام بخش بین المللی

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۴۵ ب.ظ

ثبت نام ویژه شرکت کنندگان غیر ایرانی مسابقه برنامه نویسی بیان 91 آغاز شد.

 

  • برگزارکننده مسابقه

news

نظرات  (۲۳)

  • سجاد بهزادی
  • طراحی سوالات خیلی بی مزه است.
    عزیز من درست بنویس فلان کار رو انجام بدین
    نمی خوای صریح بگی دیگه پیچ بی ربط نذار توی سوال
    من نمی دونم طراح سوال در باره خودش چی فکر می کنه
    والا خوشمزه نیستی
    بلله نیستی
    ..
    در ضمن من کلی از کارهامو گذاشتم کنار که بتونم توی مسابقه شرکت کنم
    اما متاسفانه اصلا نمی دونستم چی به چیه
    با اینکه یکی از سوال ها رو حل کردم و داشتم برای بقیه هم فکر می کردم دیدم توی سایت زده شده پایان
    اصلا انگار خوشتون میاد بپیچونین
  • آنتی بهزادی :)
  • بهزادی جان! خوش تیپ! ویژگی اینجور مسابقات برنامه نویسی دقیقا همین پیچوندنس! اگه قرار باشه صاف صاف بهت بگن کد فلان چیزو بزن و تو بری بزنی که هنر نکردی داداش! ابداع باید! ابتکار عمل باید! ...

    من نمیدونم چرا یه سری آدما فک میکنن مخالفت یعنی روشنفکری

    فهمیدیم شما یه آدم خیلی جدی و کار درستی

    اه :x

  • به آقای سجاد بهزادی
  • اگه کمی با این گونه آزمون ها و مسابقات آشنایی داشته باشید
    میدونید که این کار بسیار متداولی است که سوالات در قالب یک داستان ارائه میشن ...
    و مسلما این شیوه بهتر از اینه که خیلی صریح بیاد بگه الگوریتم فلان رو پیاده سازی کن ! این دیگه میشه تمرین ! نمیشه مسابقه ! ... :)
    کل شیرینی سوال به داستانشه !!! کلا شما کمتر می تونی تا سایت های معروفی CF و SGU سوال بدون داستان گیر بیاری !!
    خیلی ببخشیدا همچون می گید یدونه سوالا رو حل کردم داشتم رو بقیه فکر می کردم که انگار سوال IOI بوده کد سوال ۱ و ۲ و ۳ رو هم ۳۰ دقیقه نمی شود !!!
  • ناشناسی دیگر
  • البته داستان ها میتونه واضح تر و جذاب تر باشه

    فک میکنم بیان یکم برای جمله بندی و طرح سناریوهای جذاب تر وقت بزاره بد نباشه :دی
    یه سری از سوال‌ها هم ابهام داره، کلی میگم، با توجه به سوال های پارسال
    پاسخ:
    سعی کردیم کیفیت سوالات نسبت به دوره قبل ارتقا بیابد. امیدواریم موفق بوده باشیم.
    خوب یه سوال :دی
    الان ما ها ئی که مرحله 2 قبول شدیم و ایرانی هستیم ، کجا ثبت نام کنیم ؟
    توی همون کد فورسز ؟
    یا توی خود سایت دوباره مثل مسابقه 4 آبان ، فرم ثبت نام میزارید ؟
    پاسخ:
    مانند مرحله‌ی قبل باید فرم ثبت نام را در سامانه‌ی مسابقه‌ی بیان پر کنید.
    ثبت نام در کدفرسز تنها برای کاربران غیر ایرانی است.
    با فایرفاکس (16.0.2) نمیشه وارد مسابقه شد. این خیلی بده!

  • امیر سانیان
  • با توجه به اینکه مسابقه به صورت بین‌المللی برگزار می‌شه، سولات انگلیسی خواهد بود یا علاوه بر انگلیسی سوال به صورت فارسی هم مطرح می‌شه؟
    البته شاید شما این رو جای دیگه توضیح داده باشید اما من گشتم به چنین مساله‌ای برنخوردم.
    پاسخ:
    تمام کاربران ایرانی مانند مرحله قبل تنها از طریق سایت اصلی مسابقه بیان، شرکت خواهند کرد و سوالاتی که خواهند دید به زبان فارسی خواهد بود.
    کاربران غیر ایرانی باید در کدفرسز ثبت نام کنند و سوالاتی که خواهند دید به زبان انگلیسی خواهد بود.
     پس پست ثبت نام رو کی میزارید ؟
    کی وقت ثبت نام داریم ؟
    پاسخ:
    از 24 ساعت قبل از مسابقه
    تعداد ورودی‌های سوال هایی که تعداد ستون‌هاشون یکسان نبود خوب بود(20 تا). لطفا بیشترش نکنید چون من نتونستم به متلب ورودی رو بشناسونم مجبورم با سرعت عمل جوابا رو از برنامه کپی پیست کنم. زمانشم 10 دقیقه خوبه لطفا کمش نکنید.
    سلام
    خسته نباشید ، مسابقات جالبیه
    تعداد سوالات مرحله حذفی چند تا است ؟

    با تشکر

    پاسخ:
    برای شرکت کنندگان ایرانی 6
    برای شرکت کنندگان غیر ایرانی 7
    سلام
    آقا من برام یه سوال پیش اومده! آیا در سوالات کدفورس و مسابقه داخل سایت بیان سوال مشترک هم وجود دارد؟ اگر اینطور باشد باید از فرمولتون پارامتر تعداد ارسال اشتباه رو حذف کنید! دلیلش هم واضحه چون ابتدا هر کسی می تونه در کدفورس درستی پاسخش رو چک کنه و بعد برای بیان بفرسته! و با تجربه ای که دارم اگر سوالات مشترک باشه و فرمول رو تصحیح نکنید به اندازه کافی روی جدول تاثیر میگذاره و باید قید تی شرت رو هم بزنم!؟!؟
    پاسخ:
    بله. در جلسه امشب کمیته طرح سوال همین مساله مطرح شد. به زودی فرمول محاسبه امتیاز اعلام خواهد شد.
    میشه فرم ثبت نام رو هرچه سریع تر بزارید ؟
    چون من یه نفر از اون کسایی هستم که میره برای مسابقه فناوری و اطلاعات 
    اگه میشه زودتر اقدام کنید :(
    سلام فرم ثبت نام کجاست؟؟؟
    لطفن زمان مسابقه رو عوض کنید
    اون موقع نمیشه عروسی دعوتم :دی

    ساعت 17 نمیشه ؟؟
    پاسخ:
    متاسفانه آمار طلاق رو به افزایش است، پس اگر احتمال اینکه جزو 50 نفر اول باشید بیشتر از متوسط آمار طلاق در کشور است، تصمیم گیری دشوار نیست!
    البته ما برای زوج مورد اشاره شما از صمیم قلب آرزوی خوشبختی میکنیم.
    سلام
    من نمیدونم acm چیه
    پاسخ:
    نگران نباشید. نیازی به آشنایی با ای سی ام نیست. با این حال می توانید برای آشنایی بیشتر با ای سی ام که یک مسابقه برنامه نویسی دانشجویی است که به صورت تیمی برگزار میشود به این آدرس مراجعه کنید : acm.blog.ir
    در قسمت ثبت نام برای مرحله دوم اطلاعات رو کامل وارد میکنم ولی خطای "لطفا تمام اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید." رو میده!!
    لطفاً بررسی کنید
    ببخشید پس فرمول جدید مسابقات چی شد ؟!
    قرار بود چون سوالا با کدفورسز یکیه و میشه تو 2تاش سابمیت کرد. فرموله جدید بدید واسه نحوه ی امتیاز بندی
    ای بابا حالا من اشتباهی acm رو تیک زدم اشکالی پیش نمیاد؟
  • مهدی غیاثی
  • با سلام.
    در پاسخ یکی از کامنت‌ها گفته بودید که برای جلوگیری از تقلب (ارسال پاسخ در کدفورسز و بعد ارسال در بیان، برای جلوگیری از امتیاز منفی) فرمول امتیازدهی را تغییر می‌دهید. اگر ممکن است آن را اعلام نمایید.

    سپاسگزارم!
    پاسخ:
    فرمول تغییری نکرد. اما تمامی ورودی های کدفورسز نیز در سامانه تقلب یاب بررسی خواهند شد. لذا اگر کسی آنجا تلاش ناموفق داشته باشد مشخص خواهد شد.
  • مهدی غیاثی
  • @بیان:
    چگونه می‌توانید مشخص کنید که هر کاربر در کدفورسز، کدام کاربر در بیان است؟ (ممکن است بتوان با نام مستعار و آی‌پی جعلی در کدفورسز پاسخ‌ها را آزمایش کرد...) 
  • احسان بستاوند
  • مسابقه بعدی کی برگزار میشه یا که دیگه برگزار نمیشه؟؟؟
    پاسخ:
    زمان برگزاری مسابقه بعدی مشخص نشده است.
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.