مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

پایان مرحله اول مسابقه ۹۱

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۰۹ ق.ظ

مرحله انتخابی یا همان مرحله اول مسابقه برنامه نویسی بیان با آغاز روز یک شنبه به پایان رسید. با توجه به استقبال خوب برنامه نویسان، مهلت شرکت در مسابقه دو بار و هر بار به مدت شش ساعت تمدید شد.

در این مرحله کافی بود شرکت کنندگان به یکی از 4 سوال مطرح شده پاسخ دهند تا جواز راه یابی به مرحله بعد را بدست آورند و در نهایت طی 60 ساعت در مجموع 1103 نفر موفق شدند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

 

* آمار سوال های مسابقه:

سوال اول: تلاش برای حل 2102  بار – پاسخ های صحیح : 1097

سوال دوم: برای حل 1357 بار – پاسخ های صحیح : 522

سوال سوم: برای حل 900  بار – پاسخ های صحیح : 501

سوال چهارم: برای حل 513  بار – پاسخ های صحیح : 34

  • برگزارکننده مسابقه

news

نظرات  (۴۰)

همگی خسته نبشین.
ممنون دوستان
مشتاق دیدن جواب سوال ۴ هستم
مسابقه خیلی خوب بود!!
خسته نباشین!!!
ایشالا از مرحله بعد هم بتونیم گذر کنیم!!

از داوران محترم تقاضا میشود جواب سوال 4 رو قرار بدن!!
پاسخ:
اگر اجازه بدید امشب رو زود بریم خونه !
فردا یا پس فردا پاسخ ها و جزییات آماری بیشتری از مرحله اول ان شاء الله منتشر میشه.
خْسته نباشید. لطفا جواب سوال 4 رو قرار بدین.
سلام
همگی خسته نباشین
از داوران محترم تقاضا دارم یه فایل ورودی و خروجی نمونه برای سئوال 4 قرار بدن
برنامه هایی که نوشته شد به جواب میرسیدن
خروجی رو هم دقیقا به فرمت خواسته شده می ساختن
با ورودی های نمونه هم صحیح جواب میدادن
ولی مورد قبول واقع نمیشدن
ممنون میشیم این کار رو انجام بدین
با تشکر
+1 amirroid
سلام به همگی
خسته نباشید
میشه بگید مرحله بعد کی شروع می شه؟
پاسخ:
یازده آبان
سلام من کد چهارو ساعت 12:04 اومدم بفرستم نوشت نمیشه
و خیلی برام زور داره چون 24 ساعت برا من دوم دبیرستانی وقت برد تازه دیروز از یه ایده ی خر کاری استفاده کردمو امروز ایده ی اصلیشو زدم پس در نتیجه = 2 روز
نمیشه هیچ کاری کرد .
پاسخ:
به زودی می تونید توی بخش غیر رقابتی همین مرحله شرکت کنید و کدتون رو تست کنید.
پاسخ ^^^^^^
من :|  مرحله ی بعدی مسابقات :|  داوران :|  مجریان مسابقه :| مردم غیور ایران زمین :| 1702 نفر شرکت کننده ی مسابقه :|  محمد مهدی :))))))
محمد مهدی جان میدونم خیلی کارت درسته و مشتاق کد نویسی هستی!!
:D
ولی امشبه رو به خاطر من بخواب ، از فردا یه فکری به حال مرحله بعد میکنیم!!!
موفق باشی...
:)
فکر کنم هیچکدوم از شرکت کننده ها مثل من خوش شانس نیستن!!!
آخه کیه که از میون روزهای هفته 4شنبه 5شنبه و جمعه کلاس داشته باشه؟؟؟
نگین "خوب اینجوری واحد برنمیداشتی" که مجبور بودم!!!
مکان مسابقه واسه من سر کلاس بود P:
خدا حذفی رو بخیر کنه!!!
به نظر من اگه پس از ارسال یک فایل خروجی توسط شرکت کنندگان، زمانی که برنامه شما داره خط به خط فایل خروجی ما رو چک میکنه و به یه خط غلط برخورد می‌کنه، بجای اینکه صرفا بگه پاسخ غلطه، بهتره بگه کدوم خط غلطه که بشه برنامه رو سریع‌تر غلطیابی کرد :)
سلام

به صفه‌ی بیان تو کُدفرسز هم سر بزنین، ایگور کانتست میخواد، شاکی شده :دی
خسته نباشید

خواهشا ساعت دقیق مسابقه ی حذفی رو زودتر مشخص کنید

با تشکر
خواهشا مرحله بعد اینطوری نباشه فقط کد رو دریافت کنید
من یه بار برنامم به خاطر این رانگ خورد
لطفا لیست قبول شدگان را هم بزنید
  • مصطفی معماریانی
  • سلام
    بنده هم تقاضای جواب سوال ۴ را دارم!!
    لطفا قابلیت اطلاع از خط خطا بودن جواب خروجی با پاسخ مورد نظر رو هم فعال کنید
    کی برنده گان مرحله اول مشخص میشن ؟
    پاسخ:
    تمام کسانی که در این مرحله حداقل یک سؤال حل کرده باشند به مرحله‌ی بعدی راه می‌یابند.
    میشه لطفن سریعتر اعلام کنین که مرحله ی بعدی ساعت چنده و چند ساعت طول میکشه ؟
    پاسخ:
    جزئیات برگزاری مرحله‌ی حذفی به زودی اعلام خواهد شد.
    مرحله‌ی اول برنده نداره :دی، هر کی یه سوال حل کرده باشه میره مرحله‌ی دوم. مرحله‌ی بعدی هم مثکه یازده آبان ساعت سه‌ بعد از ظهره، به عبارتی ساعت پونزده، سه ساعت هم طول میکشه به عبارتی تا ساعت هیژده.

    پدر بیان رو در آوردیم از بس سوال تکراری می‌پرسیم :)
    +1 amirroid
    سلام
    خیلی ممنون از زحمات
    ولی پارسال تو بخش تاریخچه درصد درست بودن جواب غلط هم نوشته می شد ولی حالا نه
    راستی آزمون آزمایشی رو چرا برداشتید
    میزاشتین باشه!
    جواب سوالات کجا قرار می گیره؟ برای سوالات الگوریتم و منطق پاسخ هم ارائه میشه؟
    پاسخ سوال 4 برام جالب شده 
    سلام
    کدهای سؤالات مرحله ی انتخابی هم برای عموم آزاد میشه؟

    پاسخ:
    سلام
    خیر. اما اگر کسی داوطلب انتشار کدهای مرحله اول خود باشد استقبال می کنیم.

    سلام :

    من چند بار توی مسابقه تو بخش "ارتباط با داوران" پیام فرستادم ولی جوابی نگرفتم. هنوزم از داورای مسابقه سوال دارم.

    پاسخ:
    سلام. در بخش ارتباط با داوران به سوالات راجع به نحوه حل مساله پاسخ داده نمی شود.
    با سلام درود به همگی
    مسابقه ی خوبی بود!!!
    خواهش میکنم جواب سوال 4 رو بذاری.
    سلام
    امکانش هست مرحله انتخابی بصورت غیر رقابتی ادامه پیدا کنه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام. از چند روز دیگر بله.
  • محمد حیدری
  • ان شا الل سال بعد
    با تشکر از مدیران
    سلام.خسته نباشین! میخاستم ببینم که زمان دقیق (ساعت) مرحله دوم کی هستش ؟ اگه میشه زودتر اطلاع بدین چون من شاغلم و باید زودتر هماهنگ کنم . ممنون
    پاسخ:
    لطفاً به زمان اعلام شده در پست‌ جدید بلاگ مراجعه کنید.
    سلام
    کد هایی که تو مسابقه فرستاده بودم رو به اضافه ی یه توضیح مختصر در مورد روش حل تو وبلاگم گذاشتم .
    امیدوارم مفید واقع بشه .

    http://acm-beginner.blog.ir

    پاسخ:
    بسیار عالی
    ممنون
  • علی اکبر نفر
  • اون سوال دو چرا حل نمی شد؟ :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    چونکه گردنبند بود، پس :
    1-به صورت یک حلقه در میامد 
    2-گردنبند را میتوان برعکس نیز در نظر گرفت

    به نظر من اشکال کار من و شما در نظر نگرفتن این دو شرط بود
    salam
    ?in bakhshe gheire reghabati in marhale kei faal mishe
    پاسخ:
    از چند روز دیگر
    مسابقه بی سر و صدا شروع شد !
    نه ایمیلی نه پیامکی !
    من جزء شرکت کننده ها بودم ولی اصلا اطلاع رسانی نشد

  • امیر سانیان
  • با عرض خسته نباشید بابت برگزاری مسابقه.
    شخصا با سوال چهار مشکل داشتم. نه به خاطر اینکه برنامه‌نویسی نمی‌تونم بکنم، به این دلیل که چندین ساله از درس و مباحث ریاضی دور شدم و سوال چهار بدون دونستن فرمول‌ها و روابط ریاضی و هندسه قابل حل نبود (حداقل من اینطور فکر می‌کنم).
    ولی سوال دو (گردنبند) نمونه بارز یک سوال خوب بود، چرا که پیچیدگی اون ارتباطی به دونستن ریاضی و فیزیک نداشت و تنها باید صحیح فکر می‌کردیم.
    موفق و موید باشید.
    man aslan havasam nabod mosabeghe shoro shode ! kash etela resanı mıshod :(
    نحوه امتیاز دهی مرحله حذفی رو بگید لطفا .
    پاسخ:
    قبل از شروع مسابقه حتما  اعلام خواهد شد.
    سلام
    بنده فایل دیتابیس سوال ۴ را دریافت کردم اما به جای ۲۰ تا تست ۲۰۰ تا تست توش بود.
    می تونین چک کنین. فایلشم دارم اگه خواستید بهتون نشون می‌دم.
    مگه الگوریتم من چقدر کشش داره ۲۰۰ تا تو ۱۰ دقیقه؟
  • محمد حسن رضایی
  • سلام . ببخشید من هر کاری میکنم  میبینم سوال 2 رو که حل کرده بودیم درس حل شده بود ولی قبول نکرد .    میشه دلیلش رو بدونیم؟
    سلام
    می‌توانید جواب سوالات ۱-۳ مسابقه را در بلاگ بنده مشاهده کنید.
    جواب سوال ۴ را در آینده قرار خواهم داد.
  • محمد حسن رضایی
  • ببخشید شما همیشه تا سوال دو تا نشه جواب نمیدید؟
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.