مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

مرحله دوم مسابقات آزاد در تاریخ ۲۱ مهرماه ۹۰ پایان یافت.
کدها و خروجی های ارسالی شرکت کنندگان مسابقه با دقت در حال بررسی است. این بررسی ها از دو جنبه در حال انجام است: یکی کپی برداری و دیگر بررسی تاثیر احتمالی موارد پیش آمده در سوالات بر روی رده بندی.

متاسفانه در کمال ناباوری در حین بررسی پاسخهای ارسالی چند نمونه کپی برداری مشاهده شد. بررسی های بیشتر برای یافتن موارد مشابه احتمالی در حال انجام است.

مشکل سوال ۵ (جامع نبودی ورودی مساله)‌ :‌ بررسی کدها و خروجی های ارسالی نشان داد که از ۱۵ نفر اول فقط یک نفر با ورودی جامع دچار مشکل می شد. یعنی ۱۴ نفر به درستی و دقت راه حل صحیح برای مساله ارایه کرده اند و در صورتی که یک نفر به راهیافتگان مرحله نهایی اضافه شود مورد سوال پنج تاثیری در رده بندی راه یافتگان به مرحله نهایی نخواهد داشت.

مشکل سوال ۴ (مشکل اولویت ها)‌:‌ با توجه به اینکه در ورودی های مساله، خلاف متن سوال آمده بود، قطعا باید منجربه  ایجاد عدم اطمینان و ارسال پیام به داوران  می شد. که این همان فلسفه وجود بخش ارتباط با داوران است و بد نیست بدانید در طول مسابقه بیش از 330 سوال مطرح شد که به همه آنها پاسخ داده شد. لذا در عین پذیرش اشتباه، تاثیرگذار دانستن آن بر نتیجه  منطقی نخواهد بود.


مشکل سوال ۳:‌(No Solution) :‌ این سوال برای کسانی که ۰ را بجای No Solution فرستاده بودند، بازداوری خواهد شد. از آنجا که کیفیت برگزاری مسابقات برای ما بسیار حائز اهمیت است، در صورت تغییر جدی در افراد صعود کننده به مرحله بعدی، احتمال برگزاری مجدد مسابقه بین افراد واجد شرایط منتفی نیست.

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۴)

  • تیمم و تیمم و تیمم و تیمم، این بود تیمت؟
  •  سلام
    پیشنهاد: برای 100 نفر اول دوباره مسابقه بگذارید!
    پاسخ:
    پس از بررسی مجدد سوال 3 اگر نیاز شد بین افراد لازم آزمون مجددی برگزار خواهد شد. بستگی به نتایج بررسی ها دارد.
    سلام
    الان اون هایی که ۵ رو غلط حل کردن (از بین ۴۸ نفری که این سوال رو حل کردن) رو مشخص کردید؟یعنی نمره ی اون ها کم میشه یا این که نتایج همین شکلی میمونه ؟
    پاسخ:
    همانگونه که در متن توضیح داده شده است، در اثر سوال 5، به جز برای یک نفر، تغییری در نتایج حاصل نشده است.
  • عمو ارسلان
  • یک جا خونده بودم که پست کرده بودین که بین 15 تا 25 نفر اگه اشتباه نکنم امکان برگزاری مسابقه داریم، با توجه به این که میگین که یه عده کپ زدن، شانسی واسه من که 27ام شدم هست یا نه؟ سوال اصلیم اینه که همون 15 تا را میگیرید؟

    مرسی
    ارسلان
    پاسخ:
    تا اعلام نظر نهایی کمیته داوران، پاسخ شما مشخص نیست.
    کپچا ها را از این سخت تر نمیشد کرد!!
    لذا با توجه به کفایت نظرات، تا اعلام نظر کمیته داوران امکان نظردهی درباره مرحله دوم آزاد بسته خواهد بود.
    سلام
    زمان برگزاری امتحان حضوری تقریبا کی است ؟!


    پاسخ:
    در نیمه دوم آبان ماه
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.