مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

مرحله اول مسابقات دانش آموزی در تاریخ ۲۱ مهر ماه برگزار شد.
کلیه دانش آموزانی که حداقل به یک سوال پاسخ درست داده بودند به مرحله بعد راه پیدا کردند. (به غیر از دو شرکت کننده ای که متاسفانه دست به تقلب زده اند)
تا زمان برگزاری مرحله دوم مسابقه، اگر کمیته داوران به موارد تخلف دیگری نیز برخورد کنند، متخلفین از شرکت در مرحله بعد محروم خواهند شد.

 

  • مرحله دوم مسابقه، پنج شنبه 12 آبان، ساعت 3 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.
  • متن همه پاسخ های مرحله دوم برای عموم منتشر خواهد شد.
  • لازم است تا کلیه راه یافتگان به مرحله دوم، کلیه مشخصات نمایه خود ، من جمله نشان (عکس) خود و ترجیحا شماره همراه خود را تکمیل نمایند.
  • توصیه می کنیم در روز مسابقه با اینترنتی پایدار و پرسرعت در مسابقه شرکت کنید. حجم فایل های ورودی مرحله دوم بیشتر از مرحله اول خواهد بود.
  • تعداد سوالات و مدت دقیق مسابقه در روز مسابقه مشخص خواهد شد. اما قطعا تعداد سوالات بیشتر از 5 و مدت مسابقه بیشتر از 3 ساعت نخواهد بود.
  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۲۰)

 سلام ...

لطفا مسابقه رو بعد از ظهر 5 شنبه برگذار کنید ( اگه غروب باشه بهتره(ساعت 5) )

چون خیلیا صبح کلاس دارن ...

مرسی!
پاسخ:
متاسفانه امکان پذیر نیست.

 با سلام

منم با آقا رضا  موافقم. اگه مسابقه غروب باشه بهتره!

پاسخ:
سلام. مسابقه ساعت 15 برگزار خواهد شد.
سلام

آقا امکان داره مثل مرحله ی یک ازاد اینم برای عموم بازش کنید؟ البته سؤالات اونقدر سخت نیست

(در حقیقت میخواستم برنامه مو امتحان کنم :D)

ممنون.
پاسخ:
بله. به زودی ان شاء الله
 من واسه مرحله یک مدرسه رو پیچوندم ولی دوباره که نمیشه، تازه ما شیمی داریم که سخته. لطفا یه کاریش بکنین. البته اگه زمانشو تغییر دادین با sms اطلاع بدین. مرسی
پاسخ:
متاسفانه امکان تغییر زمان مسابقه وجود ندارد.
سلام
آقا جاش اینجا نیست ولی این سایت یه مشکل پیدا کرده. من لاگین میکنم به جای قبل که منتقل بشه به صفحه اول یه صفحه سفید میاره...

خواستم اطلاع بدم.

ممنون

پ. ن : درباره ی تغییر وقت مسابقه من مشکلی ندارم ولی از اونجا که مخاطبا دانش آموزا هستن و تعداد کسایی که تا این ساعت مدرسه ان و تازه این ساعت از مدرسه میان بیرون کم نیست فکر کنم، احتمالا بهتر باشه که دو ساعت دیرتر مثلا برگزار بشه. هرچند من کلا اون روز خونه ام و در نتیجه مشکلی ندارم ولی...
پاسخ:
لطفا در مورد مشکلی که دارید بیشتر توضیح دهید.
سلام ممنونم از ناظر مسابقات که همانند مسابقات ازاد
این مسابقات هم تمام کسانی که 1 سوال را جواب داده اند را پذیرفتند
ممنون
سلام.
اول از همه لازم میبینم از همه ی کسانی که در راه اندازی و اجرای این مسابقه دست داشته اند تشکر کنم.
** سایت هم خوبه، فقط یه مشکل داره که وقتی میخواد مسابقه شروع بشه، سرعت بالا اومدن سایت خیلی کمه و ما حداقل ۱۰ دقیقه پس از شروع مسابقه به سوالات دست رسی داریم و باعث میشه ۱۰ دقیقه از وقتمون تلف بشه!
پیشنهادی که دارم اینه که اگه میشه سوالات رو ایمیل کنین تا این مشکلات هم نباشه!
پاسخ:
سلام و ممنون از لطف شما.
اگر در روز مسابقه از اینترنتی پرسرعت و پایدار استفاده کنید با مشکلی مواجه نخواهید شد.
  • ahmadalli shafiee
  • سلام
    من با این ساعت مشکلی ندارم تقریبا ولی اگه مثل قبلی ساعت 2 باشه بهتره چون کلاس زبان دارم من و خوب اونایی که ILI میرن این ساعت.
     11113:منم این مشکل رو داشتم
    وقتی لاگین کردی به جای اینکه به صفحه قبل برگردی و دوباره لاگین کنی
    contest.bayan.ir رو بزن میاد
    بعد از اون هم دیگه مشکلی نخواهد بود (احتمالا)
  • محمد مهدی محمدی
  •  سلام
    من می خواستم شرکت کنم
    رتبه هفتم مسابقات کشوری هستم
    رزومه ام هم ماشالله خوبه .

    ولی متاسفانه دو روز دیر اومدم . و این نامردیست .

    من دوست داشتم شرکت کنم . آخه این چرا اینطوریه ؟ مثلا که چی ؟ فکر می کنید نمی تونستم به چهار تا سوال جواب بدم ؟؟!؟!؟!؟!

    قطعا بله ! دور بعد خودم اولم ...
    پاسخ:
    ان شاء الله در دوره بعدی شاهد حضور شما خواهیم بود.
    در این مدت هم می توانید با شرکت در آزمون های غیر رقابتی رتبه تخمینی خود را در صورت شرکت در آزمون اصلی به دست آورید.
    سلام

    ممنون مشکل حل شد!

    پ. ن : باز که این کپچا رو گذاشتید :-w  (البته خداییش آسونتره...)
    با سلام و عرض خسته نباشید
    چند نفر برای مرحله حضوری انتخاب خواهند شد؟
    پاسخ:
    بسته به نتایج مرحله دوم، بین ۱۵ تا ۲۵ نفر.
     بهتر نیست آمار مسابقه ی دانش آموزی رو هم بذارید؟
    راستی مرسی که کد امنیتیتونو درست کردین!
    پاسخ:
    به زودی منتشر خواهد شد.
     منم موافقم.. ما تا ساعت دو مدرسه ایم!! بعد تا بیام خونه و اینا میشه 3 که مسابقه شروع میشه... 5 باشه خلی بهتره
    پاسخ:
    متاسفانه امکان تغییر زمان مسابقه وجود ندارد. امیدواریم مدرسه با حضور شما در مرحله دوم موافقت کند.
  • محمد حسین جعفری هرندی
  •  سلام من مرحله اول شرکت کردم ولی چون نمیدونستم منظور شما از فایل خروجی
    چیه قبول نشدم وگرنه همه رو بلد بودم مسابقه بعدی دانش آموزی کیه؟

    پاسخ:
    ای کاش به راهنمای شرکت در مسابقه توجه کرده بودید.
    درباره زمان دوره بعدی مسابقات هنوز تصمیم گیری نشده است.
     آقا ما تا مسابقه رو روع کردیم، دیدیم یکی دو نفر پاسخ مسابقه رو دادن!
    اینا تقلب کرده بودن یا ما خیلی شوت بودیم؟!
    در ضمن منم دوست دارم مسابقه غروب باشه چون کلاس دارم.
    پاسخ:
    اگر دقت کرده باشید، چند نفر از دانش آموزان، در لیست راهیافتگان به مرحله نهایی مسابقه آزاد هستند. طبیعتا این افراد با سرعت بالایی سوالات را حل می کنند.
    ولی توجه داشته باشید که مهارت ها با تمرین دستیافتنی می شوند.
     چرا اسامی راه یافتگان را نمی گذارید
    پاسخ:
    چک کردن کدهای کاربران و قضاوت درباره تخلفات احتمالی اندکی زمانگیر بود. اسامی به زودی منتشر خواهد شد.
     جواب ها رو بگین

    یعنی  واقعا هیچ جوری راه نداره زمانو بندازین عقبتر؟؟؟ اتفاق خاصی که نمیفته. تازه خوبه IOI نیستا
    ببخشید برای ثبت نام تو مسابقات دانش آموزی چی کار باید می کردیم؟
    آخه ما توی آزاد ثبت نام کردیم ولی قطعا توی دانش آموزی رتبمون خیلی بهتر می شد
    وقتی شرکت در مسابقه رو می زدیم چیزی به نام مسابقات دانش آموزی وجود نداشت
    توی سایت هم توضیحی راجع به مسابقات دانش آموزی پیدا نکردیم
    لطفا دفعه ی بعد 4 تا مطلب هم راجع به مسابقات دانش آموزی بذارین که ما از قافله عقب نیفتیم...
    البته شایدم این که ما حل کردیم مسابقه دانش آموزی بود و خبر نداشتیم :دی
    با تشکر
    به بالایی
    دوست من مسابقه یکی بود خوب؟ بعدش اومدن 15 تا دانش آموز اول رو هم گرفتن.... سوال ها یکی بود.... 
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.