مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

بیان با برگزاری مسابقات برنامه نویسی تلاش می کند تا محیطی با نشاط برای رقابت سالم و دوستانه در زمینه برنامه نویسی فراهم آورد. در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژیها و زبانهای برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد. مخاطب این مسابقات تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند. شرکت کنندگان می توانند با رقابت با سایر برنامه نویسان توانایی های خود را در حل مساله از طریق برنامه نویسی و پیاده سازی الگوریتم ها و داده ساختارها آزمایش کنند.
بیان تلاش می کند تا با برگزاری چنین مسابقاتی و فراهم آوردن یک محیط علمی، بستری مناسب برای تعامل و دانش افزایی را در دسترس عموم برنامه نویسان کشور قرار دهد.

نخستین دوره مسابقات آزاد برنامه نویسی بیان در مهر ماه ۹۰ برگزار خواهد شد.

ترکیبی از سرعت و مهارت برای رقابتی با نشاط

  • سرعت از عوامل مهم و سرنوشت‌ساز در این مسابفات است. مسابقه در زمان محدود و کوتاه برگزار می‌شود و شما با حل سریعتر مسایل شانس خود را برای پیروزی بالا می‌برید.

  • در این مسابفات، مهارت برنامه‌نویسی شما، یعنی توانایی شناخت مساله، یافتن مسایل مشابه، طراحی راه‌حل و پیاده‌سازی کامل و دقیق آن با استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی و کتابخانه‌های آن به چالش کشیده می‌شود.

  • شرکت در مسابقه برنامه‌نویسی بیان برای کلیه برنامه‌نویسان در هر رده سنی و مسلط به هر زبان برنامه‌نویسی آزاد است. در نتیجه شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با سطح گسترده‌ای از برنامه‌نویسان کشور به رقابت بپردازند.

  • گروه راهبرد بیان تلاش می‌کند در قالب برگزاری چنین مسابقاتی، محیطی دوستانه و با نشاط برای آزمون توانایی‌ها و ارتقای دانش برنامه‌نویسان کل کشور فراهم آورد

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.