مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

ثبت نام در مسابقه برنامه نویسی بیان رایگان و برای تمام شرکت کنندگان آزاد می باشد. ثبت نام در مسابقه نیاز مند ثبت نام در بیان می باشد، بنابر این چگونگی انجام ثبت نام در بیان در بخش اول و چگونگی ثبت نام در مسابقه در بخش دوم شرح داده شده اند. همچنین اگر قبلا عضو بیان بوده اید اما رمز عبور و یا نام کاربری خود را فراموش کرده اید، می توانید به بخش فراموشی رمز عبور در انتهای این پست مراجعه نمایید.

* در صورتی که سال قبل در مسابقه برنامه نویسی بیان شرکت کرده اید و یا قبلا در هر کدام از سرویس های بیان عضو بوده اید نیازی به اجرای دستور العمل بخش اول: ثبت نام در بیان نخواهید داشت.


بخش اول: ثبت نام در بیان

۱. به وبسایت بیان bayan.ir مراجعه کنید.

۲. روی دکمه  کلیک کنید.

۳. در بخش "اگر دعوت نامه دارید"، عبارت contest91 را در کادر سفید رنگ وارد نمایید و روی دکمه  کلیک کنید.

۴. فرم ثبت نام را تکمیل نمایید و پس از انتخاب گزینه "شرایط بیان را می پذیرم" روی دکمه  کلیک کنید.

۵. اگر پیغام خطایی با مضمون آدرس ایمیل قبلا استفاده شده است را دریافت کردید، احتمالا شما قبلا عضو یکی از سرویس های بیان شده بوده اید و یا در مسابقه سال گذشته شرکت کرده اید. در این صورت دستور العمل های بخش فراموشی رمز عبور را پیگیری نمایید.

۶. پس از ارسال فرم، یک ایمیل حاوی لینک فعال سازی حساب کاربری شما برایتان ارسال می شود. بعد از چک کردن ایمیل خود، روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا مراحل ثبت نام شما در بیان تکمیل شوند.


بخش دوم: ثبت نام در مسابقه ۱۳۹۱

۱. به آدرس وبسایت مسابقه contest.bayan.ir مراجعه نمایید.

۲. اگر در کادر سمت راست دکمه  را مشاهده می نمایید به مرحله ۵ بروید.

۳. روی دکمه  کلیک کنید، اگر بعد از کلیک دکمه  را مشاهده نمودید به مرحله ۵ بروید، در غیر این صورت به وبسایت bayan.ir منتقل می شوید.

۴. با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم شوید. اگر هر کدام از آنها را فراموش کرده اید، دستور العمل های بخش فراموشی رمز عبور را اجرا کرده و سپس به اینجا برگردید.

۵. روی دکمه  کلیک کنید.

۶. در کادر سمت چپ لیست مسابقات را مشاهده می نمایید، روی  کلیک کنید.

۷. فرم ثبت نام در مقابل شما قرار می گیرد، لطفا فرم را با دقت پر نمایید.

۸. پس از پر کردن فرم ثبت نام در مسابقه، روی دکمه  کلیک کنید تا وارد محیط مسابقه شوید.


بخش فراموشی رمز عبور:

‍۱. به وبسایت بیان bayan.ir مراجعه کنید.

۲. روی دکمه  کلیک کنید و در کادر باز شده روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

۳. در صفحه فراموشی رمز عبور، آدرس ایمیل خود را در کادر سفید رنگ وارد کنید و روی دکمه  کلیک کنید.

۴. یک ایمیل حاوی دستور العمل تعویض رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد، همچنین نام کاربری شما در این ایمیل مشخص شده است.

  • مصطفی رکوعی

news

نظرات  (۳۸)

salam
az bargozari in azmon vaghean khoshhalam va az shoma kheyli kheyli tashakor mikonam. omidvaram mosabegheye khobi bargozar beshe va ham ma va ham shoma lezat bebarim
baz ham tashakor
دانش آموزا میتونن تو رده آزاد هم شرکت کنن؟
  • امیر حسین
  • من قبلا در بیان عضو بودم و از سرویس های دیگه استفاده می کردم. پارسال هم در مسابقه شرکت نکردم.
    اما الان نمی تونم وارد بشم.
    با این پیغام مواجه می شم:
    "شما نمی توانید از این سرویس استفاده کنید"
    در صورتی که اول توضیحات گفته شده که کسایی که قبلا عضویت داشتن نیازی به ثبت نام ندارن..

    ببخشید من پیش دانشگاهی هستم و می خواهم در بخش دانش آموزی شرکت کنم . تنها مشکل اینه که در هنگام پر کردن فرم برای مسابقه ی انتخابی مقطع تحصیلی رو لیسانس زدم اما مثل اینکه باید "دانش آموز" می زدم .
    چجوری می تونم درستش کنم ؟
    (آیا امکان شرکت در دو بخش دانش آموزی و آزاد وجود دارد؟ آیا دانش آموزی هم مانند آزاد است هر 3 مرحله فقط جدا رده بندی می شوند ؟ )
    فرم ثبت نام شخصی رو که پر میکنم این پیام رو میده:
    حساب کاربری با همین نام وجود دارد.
    چیکار کنم که بتونم فرم رو ارسال و ثبت نام کنم؟
    پاسخ:
    یا شما قبلا در سیستم عضو شده اید که در صورت فراموشی رمز عبور می توانید دستور العمل فراموشی رمز عبور را اجرا کنید. و یا کسی نام کاربری شما را قبلا انتخاب کرده است، که می توانید نام کاربری دیگری انتخاب کنید.
  • محمد حیدری
  • سلام خسته نباشید چرا لینک شرکت نیست 

  • محمد حیدری
  • ببیخشید بچه ها مسابقه انلاینه

    پاسخ:
    بله

    من وقتی می خواهم عضو شوم می زند سیستم را به روز کنید چرا؟

    چگونه باید این کار رابکنم؟

    پاسخ:
    مرورگرهای قدیمی امنیت شما را در معرض خطر جدی قرار می دهد. باید مرورگر خود را به روز یا به اصطلاح آپدیت کنید.
  • حامد محمدپور
  • من عضو بیان هستم
    زمانی که من روی ورود کلیک میکنم تا وارد بشم با پیغام زیر روبرو میشم!

    "شما نمی توانید از این سرویس استفاده کنید."

    چرا؟؟؟؟
    پاسخ:
    برای ورود به سیستم مسابقه، در صورتی که عضو بیان هستید، می توانید مراحل زیر را اجرا کنید:
    ۱. به آدرس bayan.ir مراجعه کنید.
    ۲. با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم شوید.
    ۳. از گزینه های بالای صفحه، روی عبارت "دعوت نامه" کلیک کنید.
    ۴. در صفحه باز شده، روی "ثبت سرویس جدید" کلیک کنید.
    ۵. در کادر باز شده، عبارت "contest91" را وارد کنید.
    حالا می توانید وارد سرویس contest شوید.
  • حامد محمدپور
  • چرا زمان ورود پیغام :
    "شما نمیتوانید از این سرویس استفاده کنید"
    نمایش داده میشود؟
  • شرکت کننده
  • سلام
    ببخشید چرا نمیشه یه دانش آموز تو جفتش شرکت کنه. خوب من چه می دونستم که باید دیپلم بزنم ردم رو که بتونم تو آزاد شرکت کنم . این طوری که آزاد نیست مسابقه . 
    :(
    پاسخ:
    مشکلی نیست، شما میتونید برای مسابقه هفته بعد، فرم رو درست پر کنید.
    دوستان سایتتون با مرورگر کروم مشکل داره و قسمت 6 نمیاد .
    سلام من هرچقدر سعی کردم فایل جواب من برای مسابقات تمرینی ارسال نمیشه چرا؟
    پاسخ:
    لطفا دوباره سعی کنید.

    سلام

    وقتی روی لینک شرکت در مسابقه کلیک میکنم اتفاقی نمیفته. چکار کنم؟

  • سید پارسا میرطاهری
  • سلام!
    میخواستم بپرسم فونت "مسابقه برنامه نویسی بیان" (توی پوستر) وجود داره؟ اسمش چیه؟
    پاسخ:

    فونت انتظار. البته واحد هنری بیان برای پوستر تغییراتی جزیی در آن داده است

    بعد از شروع نمیشه وارد مسابقه شد؟
    اطلاع رسانی ضعیف! من همین امروز در خبرها شنیدم همچین چیزی وجود داره! برای ثبت نام اومدم می بینم که امروز امتحان اولشم برگزار شده!
    پاسخ:
    تا شنبه ظهر برای شرکت در مسابقه فرصت دارید.
    ما برای اطلاع رسانی مسابقه از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.
  • امیرحسین حسین پور
  • سلام 

    من در سایت ثبت نام کردم وقتی وارد حسابم می شم گزینه ثبت نام رو نمی بینم چون اطلا نیست مهلت ثبت نام تموم شد ؟ 
    پاسخ:
    خیر، تا ظهر شنبه ششم آبان برای شرکت در مسابقه فرصت دارید.
    پس از ایجاد حساب کاربری در سایت بیان مجددا باید به سایت اصلی مسابقه مراجعه کنید.
    با پیغام زیر رو به رو شدم:
    شما نمی‌توانید از این سرویس استفاده کنید
    شما نمی توانید از این سرویس استفاده کنید.
    شما نمی توانید از این سرویس استفاده کنید.
    شما نمی توانید از این سرویس استفاده کنید.
    شما نمی توانید از این سرویس استفاده کنید.
    پاسخ:
    لطفا به پاسخ داده شده به سوال مشابه در نظرات قبلی همین مطلب توجه کنید.
    من الان فهمیدم که اصلا یه هم چین چیزی وجود داره...............
    حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منم میخوام شرکت کنم.......
    این مسابقات هر یه سال یکبار اجرا میشه؟؟؟

    پاسخ:
    میتونید همین الان در مسابقه شرکت کنید و تا شنبه ساعت 12 مسابقه ادامه خواهد داشت.

    بنام خدا

    خیلی ممنون از برنامه ی برنامه نویس

    چرا زمان ورود پیغام :
    "شما نمیتوانید از این سرویس استفاده کنید"
    نمایش داده میشود؟
  • سجاد شریفی
  • سلام من واردسایت میشم با نام کاربری اما کادر شرکت در مسابقه بازم وجود نداره چیکار کنم.خواهش سریع جواب بدید.ممنون
    پاسخ:
    باید به این آدرس مراجعه کرده و وارد سایت شوید:
    contest.bayan.ir
    زمان اتمام مسابقه رو حداقل تا 24 روز شنبه تمدید کنید 
    متاسفانه انتظار میرفت ایمیل اطلاع رسانی به کسانی که سال گذشته در این مسابقه شرکت کرده اند زودتر از این ها ارسال می گردید نه روز 3 آبان ماه و درست یک روز قبل از مسابقات.
    پاسخ:
    دوست عزیز، شما هنوز هم برای شرکت در مسابقه فرصت دارید.
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید
    تو رو خدا زمان مسابقه رو چند ساعتی تمدید کنید

    پاسخ:
    درخواست شما و درخواست های مشابه متعدد در حال بررسی است.
    لطفا زمان مسابقه را تمدید نمایید.
                                               با تشکر
    پاسخ:
    زمان مسابقه 6 ساعت تمدید شد.
    سلام
    وقتی به قسمت ارسال جواب میریم یه فایلو دانلود می کنیم.
    دقیقاً بگید باید با اون فایل چیکار کنیم خواهش می کنم سریع جواب بدین

    اگه امکان داره لطف کنید تا امشب تمدید کنید
    با سپاس فراوان از همکاران
    پاسخ:
    تا ساعت 24 تمدید شد.
    لطف کنید برای 2 ساعتم شده تمدید کنید.
    پاسخ:
    زمان مسابقه دو بار تمدید شد، متاسفانه امکان تمدید مجدد وجود ندارد.
    برای راه یابی به مرحله بعد حل یک سوال کافی است که وقت بسیار کمی می گیرد.
    موفق باشید
    درخواست تمدید زمان میشود.
    پاسخ:
    شرمنده ایم که امکان تمدید نداریم.
    لطفا این مسابقه رو هر دو سه ماه یه بار برگزار کنید.خیلی لذت بخشه و مطمئنا باعث بالا رفتن سطح برنامه نویسی تو ایران میشه.
    ببخشید اگه میشه یک تغییراتی تو سیستم مسابقه بدهید. چون من سوال های دو و سه را به درستی حل کردم و با هر ورودی درست جواب میداد. ولی هنگامی ارسال میکردم خطا می گرفت. اگر میشود مانند بعضی مسابقات ما فقط کد برنامه را بفرستیم. و داوری و امتحان کد با ورودی، داخل سیستم انجام شود.
    سلام
    من تازه عضو شدم .
    بیان در طول سال چند بار مسابقه برگزار میکنه ؟
    این جور که من متوجه شدم چندین مسابقه برگزار میشه .
    آزاد . تمرینی . بین اامللی . درسته ؟
    ساعات و روزهای مسابقه چه موقع هست ؟
    کاش یه جدول درست کنید و تمام تاریخ مسابقات و سوالات و جوابها رو اونجا بگذارید و هر دفعه هم جدول رو بروز کنید .

    ببخشید این جا نباید پست می دادم .

  • عرفان خیرالهی
  • من عضوم ولی وقتی روی ورود کلیک می کنم خطای 404 می ده تورو خدا کمکم کنید.
    سلام
    آیا دسترسی به سوالات قبلی و بخش آزمایشی مسابقات قطع شده ؟
    قسمت ورود خطای 404 میده
  • sina خوش گفتار
  • ای خدا میشه یه عکس از روش ورود به مسابقه بزارید من ثبت نام کردم ولی توی حسابم که میرم میگه شما چون دعوت نامه ندارید نمیتوانید استفاده کنید اصلا این مسابقه کجاست که من نمیبینمش لطفا یه کاری بکنید ممنون
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.