مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

توصیه های قبل از شروع مسابقه

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

برنامه نویس عزیز،

کمتر از دو ساعت تا آغاز مرحله «میانبر!» سومین دوره مسابقه برنامه نویسی بیان باقی است.

گر چه شرکت در این مرحله الزامی نیست اما توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر و تمرین بهتر این مرحله را از دست ندهید.

اگر مراحل ثبت نام خود را کامل کرده باشید، از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز به بعد به محیط اصلی مسابقه دسترسی خواهید داشت.

توصیه می کنیم شماره موبایل خود را برای دریافت پیامک های مهم در حساب کاربری خود در بیان وارد کرده و تایید کنید.

همچنین تصویری که برای حساب کاربری بیان خود انتخاب کرده اید به عنوان نماد تصویری شما در طول مسابقه استفاده خواهد شد.

 

پیوندهای مهم:

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۸۶)

سایت چرا بسته است؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سوالات مسابقه در حال اضافه شدن به سیستم هستند.
  • سجاد شاه کرمی
  • سایت که فعلا بسته اس ساعت الان 16.39 دقیقه
    پاسخ:
    سوالات مسابقه در حال اضافه شدن به سیستم هستند.
    منم میخواستم بگم سایت بستست که پاسخم رو گرفتم :-)
    ارورهای 500، 502 و ... بیشتر شبیه به اشکالات فنی هستند تا افزودن سوالات، آیا امکان اضافه کردن سوالات از چند روز قبل وجود نداشت؟
    این برا چیه؟
    Outdated Browser Detected

    You are using Chromium 36 which is outdated and considered insecure.

    Please download and install an up-to-date browser. We suggest using Google Chrome or Firefox for a better user experience.

    پاسخ:
    مرورگر شما قدیمی است و از همه تکنولوژی های مورد استفاده در محیط مسابقه پشتیبانی نمی کند.
    بهتر است هرچه سریعتر مرورگر خود را به روز کنید.
  • احسان کفشدار گوهرشادی
  • باید از یه بروسر خاص استفاده کنیم؟
    من از کرومیم 36 استفاده می‌کنم و نمی‌ذاره وارد محیط مسابقه بشم :(
    آقا به من هنوز error 500 میده :-(
    منم کرومیوم دارم:( سریع جواب بدین.
  • سیاوش صفاریان
  • نمیشه وارد محیط مسابقه شد :|
    بچه ها بهتره همکاری کنید و مشکل ها و کدهای اون مشکل ها رو بگید تا بررسی بشه و غر نزنید و ایراد نگیرید، این مرحله و مرحله بعد برای همین مشکلاست که زمانی که کشورهای دیگه اومدند این مشلات رو نداشته باشیم دیگه.
    من برای ورود به محیط مسابقه مشکل دارم
    مشکلم عادیه یا نه؟
  • سجاد شاه کرمی
  • این خطا برای چی اون وقت
    500

    Oops!

    Something's not right.

    یا سرور شلوغه یا اصن قرار نیست ما شرکت کنیم :دی
  • کیارش گل زاده
  • پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه...!
    اینو ولش کن سایت چرا باز نمیشه!
    به کرومیوم ubuntu گیر میده! من با ویدوز اومدم الان! چرا آخه؟
    هر دفعه خطای 500 میزینه. مرورگر کروم و فایرفاکس هر دو به روز هستند!
    هنوز نتونستم وارد شم. لطفا هر چه زودتر اشکال رو رفع کنید.
    مرسی از همکاریتون. :)
    این ارور طبیعیه؟
    500 Oops! Something's not right.

  • کیوان مظاهری
  • درسته که مشکل همیشه و هر لحظه ممکنه پیش بیاد و خیلی غر زدن کار خوبی نیست
    اما این حرف قابل قبول نیست که " این مرحله و مرحله بعد برای همین مشکلاست".
    یه جورایی فاصله ی بین کانتست قبلی تا الان، برای این مشکلا و رفعش بوده.
    پاسخ:
    این نسخه از نرم افزار برای اولین بار در حجم کاربر بالا تست می شود.
    بچه سایت باز شد.

    موفق باشید.
    وبسایت مسابقه باز شده ولی هیچ سوال تمرینی نداره. خالیه خالیه!
    پاسخ:
    قرار نبوده سوال تمرینی گذاشته شود!
    با فایر فاکس ۳۰ مشکل نداره؟
    سلام
    توی پاسخ با زبان سی شارپ برای نمونه سوالات مطرح شده ذکر شده که 
    Program.exe runs from [your_source_code_location]\bin\Debug 
    آیا بهتر نیست که از نسخه release استفاده بشه؟
  • محمد حسن زاده
  • زمان شماری که در صفحه home محیط مسابقه هست با زمان شماری که در بالای آواتار و username  هست  با هم یکسان نیست ، در واقع زمان شمار بالای آواتار زمان تا شروع مسابقه را 1 ساعت بیشتر نشان میده...
    همچنین دکمه ی خروج عمل logout را انجام نمیده...
  • کیارش گل زاده
  • ترو خدا کمک کنید با لینوکس نمیتونم برم تو سایت جدن میگم تو صفحه مرورگر قدیمی هر چی here رو میزنم نمیره جلو
  • سجاد شاه کرمی
  • بابا ای ول کاش تو کار مملکت هم مسولین اینقدر ریز بین بودند شاید شایسته سالاری نیست بین مسولین 
  • مصطفی معماریانی
  • خیلی باگ دارین
    از شما بعیده
  • فرید حسین زاده
  • ای بابا مسابقه شروع شده ولی ارور 502 میده
    chera baz nemishe
    mn nmitoonam soalaro bebinam

  • سجاد شاه کرمی
  • من که نتونستم وارد برشم الان هم خطای 502 میده
    شلوغی سایت ربطی به باگ نداره دوستان!

    احتمالا سرور هاست بدیل درخواست بالا ترکیده :)
  • سیاوش صفاریان
  • وقت اضافه بدین تا سایت بالا بیاد
  • کیارش گل زاده
  • با لینوکس که باز نشد سایتتون با ویندوزم لگ میده سایت حلی نت خیلی بهتر بود به خدا
  • کیارش گل زاده
  • شدین مثل تراوین :)))))))
    ah 
    sheghadr sayte badi!!!!!!
    خوب سرور دان شد!!!!
  • سیاوش صفاریان
  • منفجر شده سایت؟
  • فرید حسین زاده
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    فک کنم سرور DOS شد.
  • سجاد حیاتلو
  • یعنی یه مسابقه میخواین برگزار کنین

    از پنج و نیم تا حالا سایتتون خرابه!

    ای کاش بجای خوشگل کردنش، یکم قویش میکردین!
  • مهشاد کلانتری محمود آبادی
  • اول که ارور 502 میداد
    حالا هم که مینویسه
    the service is temporarily unavailable
    خلاصه که خسته نباشید!!!
  • محمد امین واحدی نیا
  • چرا مثل سایت top coder نکردینش؟ اونطوری که سرور سخت تر دان می شد!
  • ایمان شریفی تبار
  • ارور 504.من فکر میکردم سرور قوی تر از این حرفا باشه :( اخه چراااا.
    به تایم اضافه میشه؟
  • مهرداد پورنادری
  • فک کنم سرورها رو ضعیف تر کردن!!
    سال 91 از این مشکلا نداشتیم...
  • سجاد حیاتلو
  • میگم این سایت شما فقط واسه زیر ده نفر کار میکنه؟

    الآن یه سریا که زودتر رفتن تو، دارن مسائل رو حل میکنن

    این ناعدالتیه عزیز من

  • مهشاد کلانتری محمود آبادی
  • هاهاها حالا شد ارور 504
    LOL
  • محمد امین واحدی نیا
  • الان مشکل حل شد؟؟ هنوزم ارور ۵۰۲ میگیرم

  • سپهر رفتاری
  • مسلماً با این اشکالاتی که وجود داره، مسابقه رو بعداً تکرار می کنید دیگه؟
  • سجاد حیاتلو
  • دیگه داره میره رو اعصابم!
    سرور مبارک منفجر شد. من که سوالات رو هم نتونستم ببینم! موید باشید!!!
    پاسخ:
    هفتصد درخواست در ثانیه!
  • محمد امین واحدی نیا
  • من یه لحظه رفتم یهویی پرید بیرون
    نشد سوالارم ببینم :|
  • سجاد حیاتلو
  • یه شعر ساختم جهت اعتراض:

    خوشگل بودن پیشکشتون

    مصرع دومش رو هنوز نتونستم درست کنم!
    پاسخ:
    واقعا!
    من هنوز نتونستم سوالا رو ببینم !!!!!!
    امیدوارم بعد از پایان وقت مسابقه موفق به دیدن سوالات بشم :)
    سرور بالا نمیاد! کمک! یه جواب بدین. چطور می خواد بین المللی رو تحمل کنه؟؟
    جواب...
    متاسفانه برای من هم هنوز سور بالا نمیاد و حتی سوال هارو هم درست نمیبینم. :(
    پاسخ:
    ctrl + f5
    امیدوارم مسابقه بعدا تکرار بشه، نوع خروجی سوال اول که تا اواسط مسابقه توضیح داده نشده بود و متن ورودی برای اون کپی شده بود، از 50 دقیقه ای که گذشته هم که حداقل نیم ساعتشو در تلاش برای باز کردن سایت و صفحاتش بودیم، جالب اینجاست که افرادی که از خارج از کشور شرکت کردن همه موفق به ارسال پاسخ با سرعت بالا شدن در حالی که ما در داخل به زور سایت رو باز میکنیم. متاسفانه اولین تجربه من با بیان از 10 نمره، نمره منفی میگیره، موفق باشید.
    تا که سوالات را نشون داد دیدم نوشته سوال A 
    129 ارسال موفق !!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام،
    اشکال نداره، تجربه شد براتون به هر حال
    گمونم اصلا این رو گذاشته بودین برای تجربه، درسته؟

    فیدبک:
    http://bayanbox.ir/id/3416989304736232974?view
    اون فونت فیس ها که لود نشدن شاید به خاطر کندی اینترنت ِ بنده باشه ولی باقیش فکر نمیکنم به اینترنت ربط داشته باشه.

    سلام
    من فکر میکنم سوال A مشکلی داره؛

    4
    
    qwerty
    
    %normal%pass%
    
    !hElLo123!
    
    !hElLo123*
    چون شما برای
    !hElLo123!
    normal
    و برای
    !hElLo123*
    strong

    در نظرگرفتید - در صورتی که این دو فرقی ندارند و ستاره آخر شرایط خاصی برای افزودن امتیاز نداره
  • محسن یزدی نژاد
  • رشته دوم، شرط آخر دارد، در صورتی که رشته اول ندارد.
    ممنون - متوجه شدم
    توی cluadflare خیلی گیر می کنه روی سایت خودتون بزارید cdn ش خوب نی
  • سجاد حیاتلو
  • چجوری باید فایل ورودی شما رو باز کنیم؟
  • فائزه فاطمی نژاد
  • من نمی تونستم صفحه های بعدی scoreboard رو ببینم لینکشو میشه بدین؟
    وقتی که انتخاب خروجی یا کد را می زنم دو بار پنجره باز کردن فایل باز میشه!!
  • منا مهدیزاده
  • یه عده زیادی از آدم ها به خاطر out date بودن browser شون نتونستن شرکت کنن... بهتر بود که قبل از شروع مسابقه می گفتین که آپدیت ش می کردن این مشکلات پیش نمیومد .

    اوله کانتست هم خیلی اذیت کرد سرورتون هی قط و وصل می شد سوالا رو نمیاورد بعد مدله خروجی سوالا رو درست ننوشته بود کلی ازین مشکلا !
    یا مثلن واسه من سوال ۳ زیر "نیرو گرفته از CodeBay" رفته بود نمیشد دیدش اصن ! :))
    بعد صفحه رتبه بندی ها فقط صفحه اولو میاورد صفحه های دیگرو نمیاورد !

    ولی خب آخرای کانتست بهتر شده بود ...
    ایشالا واسه کانتست بعدی دیگه ازین مشکلات پیش نیاد !
    دستتون درد نکنه به هر حال ... دفعه اول بود دیگه ... !
    خسته نباشد ! : )
    مرورگر من کرومیوم روی لینوکس بود و کاملا آپدیت ولی باز نکرد.
  • مهرداد پورنادری
  • دوستان خسته نباشید!
    موقع ارسال خروجی یه دفعه پرید بیرون برگشتم پاسخو فرستادم  نمی دونم قبول کرد یا نه...
  • احسان فرقانی
  • سلام مسابقه خوب و بد تموم شد اما مشکلاتی که من داشتم را میگم شاید مفید باشه.

    1-اوایل مسابقه که انواع و اقسام خطاهای 502 و... میداد

    2-قسمت رده بندی ها فقط 29 نفر اول رو نشون میداد. و دکمه های بعدی کار نمیکرد.

    3-وقتی میخواستم کد یا خروجی را سابمیت کنم 2 بار پنجره باز میشد.

    4-عکس هایی که در سوال اول بود کامل نمیومد و سفید شده بود(لحظه های آخر اومد)

    5-از زمانی که جواب را سابمیت کردم تا سبز شدن چراغش نسبتا طول کشید ،این نمیدونم تاثیری در زمان داره یا نه ولی کلا کمی بیش از حد انتظار طول کشید.

    6- وقتی صفحه به روز رسانی میشد باعث میشد کمی قسمت ها جابه جا بشه و از جای اصلیش خارج بشه.

    و درنهایت چند بار در حین به روز رسانی کلا قطع میشد و دوباره باید رفرشش میکردم.

    در کل درسته یکسری مشکلات بود  ولی خسته نباشید و امیدوارم مسابقه بعدی عادلانه تر و بدون مشکل برگزار بشه.


  • محمد حسن کاظمی پوران بدر
  • وقت کم بود.
    سوال ها رو save  نکردم ، الان از کجا میشه دید ؟
  • مصطفی وکیلی
  • با سلام
    سوال های جالبی بودند, در کنار این که سوال خیلی ساده بود ولی دو سوال بعدی محک خیلی خوبی بود, و این که توی نیم ساعت اول به هیچ عنوان سایت باز نمیشد بعد از اون تا دقایقی سایت باز میشد منتهی سوالات رو نمیشد دید و در نهایت من یک جواب و کد رو چندین بار ارسال کردم تا در نهایت همون جوابی که چند بار رد شد روسایت قبول کرد و همین مسئله هم باعث سردرگمیم شد و نتونستم به دو سوال دیگه برسم و جواب رو بفرستم.
  • سـیـاو ش حـمـدی
  • سلام
    دوستان من فکر می‌کنم که مسابقه باید از نو تکرار بشه...
    واسه من که اصلاً دکمه ارسال خاموش بود!!!!
    اونهایی که موافقند اعلام کنند.
  • منا مهدیزاده
  • این مسابقه جزو مراحل اصلی نبود که بخواد دوباره تکرار شه !
    بیشتر یه جور تست سیستم محسوب می شد ...
    حالا یه جایزه ای هم گذاشتن که احساس بی هدفی نشه ... ! :دی
  • محمد امین خشخاشی مقدم
  • hi!
    این که فشار رو سرور خیلی زیاد بود و اینا به کنار...
    ولی این که تو قسمت خروجی سوال باز هم ورودی بود و یا این که نمونه ورودی و خروجی راست به چپ بود دیگه مشکلاتی بود که باید زودتر برطرف می‌شد.
    و به نظر من این که کمتر از ۵ دقیقه به اتمام آزمون گفتید ۴۵ دقیقه تمدید شد حق همه‌ی اونهایی که زودتر پا شدن رفتن با فرض این که تو این دقایق آخر چیزی حل نمی‌شه رو ضایع کرد.
    ولی سوالاتون خیلی خوب بود. امیدوارم دیگه در مسابقات بعدی این مشکلات فنی پیش نیاد.
  • آرمان رحیمی
  • سلام
    چرا مثل دوره های قبل سوال ها به صورت pdf برای دانلود در دسترس نبودند؟!!؟ روی گزینه ی [علامت دانلود] که کلیک می کردم هیچ اتفاقی رخ نمیداد.
    برای کسی که بخواد بعد از مسابقه روی سوالی که حل نکرده فکر کنه و به امید این که مثل دوره های قبلی مسابقه بعد از اتمام زمان به صورت غیررقابتی در میاد ؛ متن سوال رو سیو نکرده ؛ چه راه کاری وجود داره؟!

    ضمن این که چرا زمانبندی مسابقه انقدر فشردست ؛ حتما باید کلیه ی مراحل پیش از فینال در مهرماه انجام بشه؟! نمیشه حداقل حذفی منتقل بشه به آبان ماه؟!؟
  • علی احمدزاده اصل
  • سایت از همان اول مشکل داشت. چند بار باید refresh میکردیم که می‌آورد. آخرا هم که کلا نیاورد.
    مورد بعد اینکه، من در سوال اول برای case #2: فقط اون : آخرش رو نزاشته بودم و نگو برای همین پاسخ منو قبول نمیکنه، کلی طول کشید تا متوجه این موضوع بشم، خدایی مسخره نیست ؟ به خاطر ننوشتن یه : که هیچ ربطی هم به جواب نداشت کلی از وقتم رفت.

    سوال سوم رو هم نوشته بودم و فقط مونده بود که نتایجی که برای وروردی های نمونه میگرفتم رو بررسی کنم (چون احتمال داشت نیاز باشه یک عدد از نتیجه‌ی محاسبه شده کم کنم و بعد نمایش بدم)، ولی متاسفانه سایت لود نشد که نشد.

    حالا واقعا این دو مورد که اشاره کردم انصافه ؟ به نظرم میتونستم نفر اول بشم. پاسخ سوال سوم رو از بخش تماس با ما براتون میفرستم (به توضیحات موجود در داخل کدها دقت کنید لطفا).
  • کیوان مظاهری
  • سایت فارسی بیشتر از مشکل ترافیک، مشکل style داشت.
    جدای اون، scoreboard هم کلن مشکل داشت.
    بضی از دکمه ها هم کار نمیکردند. (از جمله دکمه خیلی مهم دانلود سوالات)
  • سـیـاو ش حـمـدی
  • از دوستان کسی می‌دونه که چه کسانی از این مرحله صعود می‌کنند؟
    همه یا ... ؟

  • منا مهدیزاده
  • این مرحله اختیاری بود و کسی حذف نمیشه ! :دی
    فقط نفره اول بدون گذروندن مراحل مقدماتی به مرحله آخر راه پیدا می کنه
    و ۵ نفر هم تی شرت می برن ! :دی
  • آیدین علایی
  • بچه 5 ساله وبلاگ میزنه فیلد جستجو براش میذاره که هیچ اولش اسمتو ازت میپرسه بعد بهت سلام علیک میکنه
    این چه وضعشه آخه یه فیلد برا جستجو نباید داشته باشین؟
    عصن فیلد هم نخواستیم حالا چون سال 91 یه بار مسابقه برگذار کردین نباید سال 93 یه بار درست درمون درمورد نحوه ارسال پاسخ و شرایط شفافسازی کنید؟؟
    آقا یه مومن به ما بگه چطوری پاسخ ارسال میکردین ؟
    منظور از کد برنامه چی بود ؟ 
    من با Qt شرکت کردم اما متوجه نشدم چطوری باید ارسال کنم بدبختی اینه برنامه رو هم ساخته بودم!!
    اگر هم خود مسول میخواد جوابمو بده لینک اونجایی که نوشته خروجی اینه کد برنامه هم اینه باید این کارا رو بکنی رو نشون بده تا دلمون خنک بشه...
    اعصاب نذاشتین برامون...
    به نظرم مشکلات وب سایت مسابقه با یک تغییر قابل حله و در صورت نمایش "قدرت گرفته از بیان" هیچ مشکل دیگه ای وجود نداشته باشه!

    استفاده نکردن از امکانات و تکنولوژی در جای خود این مشکل را به وجود می آورد.
    چه لزومی دارد که چند ثانیه یک بار سایت رفرش شود.
    حالا فکرش را بکنید که بعضی افراد چند تب از این سابت باز کرده بودند.
  • ماهان شیشه چی
  • خروجی رو باید با چه پسوندی فرستاد و من اگر از پایتون استفاده میکنم کد برنامه رو باید همون .py بفرستم.
  • ماهان شیشه چی
  • ؟
  • amirabbas sherafatian
  • من یواش یواش فک میکنم که نباید با این وضعیت برای این مسابقه ها وقت بذاری، الان من ثبت نام کردم... از کجا باید برم تو پروفایلم؟ اطلاعاتمو ویرایش کنم، یا مثلا avatar بذارم ؟ کلا 40 تا وبلاگ و سایت و اینا زدین، تو همش آدم سردرگمه و دریغ از یکم اطلاع رسانی درست
  • گلبرگ دخانی شبستری
  • سلام 
    یکی از شرکت کنندگان مراحل قبلی می گوید که علاوه بر فایلی که در ان 
    کد ها نوشته شده است باید فایل دیگری را نیز ارسال کرد .(با پسوند txt(
    لطفا در این باره بیشتر تو ضیح دهید .
    من تصمیم دارم با کامپایلر devc++برنامه بنویسم و نمیدونم که چطور بایداین فایل رو ساخت؟؟؟
    منظور از فایل ورودی چیست؟؟؟
    ما باید فایل پی دی اف رو دریافت کنیم و کد ها رو بنویسیم وفایل کد هارو بفرستیم ، کار دیگه ای هم باید انجام بدیم ؟؟؟؟
    لطفا کسی میدونه کمک کنه !!

  • گلبرگ دخانی شبستری
  • منظور از فایل خروجی چیه ؟؟؟
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.