مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

آزمایش نرم افزار مسابقه

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

مسابقات برنامه نویسی بیان تا پیش از این با نسخه قبلی نرم افزار مسابقات، طی 2 دوره در بیش از 7 مرحله به خوبی برگزار شد. اما برای استفاده از نرم افزار جدید مسابقات، قبل از استفاده در مسابقات رسمی، ما نیاز داشتیم حداقل یک بار به طور جدی آن را مورد آزمایش قرار دهیم. به همین منظور مرحله میانبر طراحی و به مراحل مسابقه اضافه شد. به قدر کافی نیز در این باره از قبل اطلاع رسانی کرده بودیم. به نمونه های زیر توجه کنید:

 

1 . یک شنیه 2 شهریور: متن اطلاعیه آغاز مسابقات:

"مسابقات امسال در 5 مرحله برگزار خواهد شد که 2 مرحله اول آن اختیاری است. در مرحله اول ما کارایی واقعی سایت جدید را نیز آزمایش خواهیم کرد.

 

2. دوشنبه 3 شهریور: متن خبر مسابقه در وبلاگ رسمی شرکت:

"آیین افتتاحیه مسابقات پس از برگزاری مرحله اول که مرحله ای آزمایشی است برگزار خواهد شد."

 

3. سه شنبه 4 شهریور: متن اطلاعیه بخش انگلیسی مسابقات:

The first round is named Shortcut!. Shortcut! round is mainly meant to help us actively test our new contest platform

ترجمه: "مرحله اول میانبر! نام دارد. مرحله میانبر بیشتر با هدف آزمایش فعال نرم افزار جدید مسابقه برگزار می شود."

 

اگرچه ما وقوع مشکلات را پیش بینی کرده بودیم اما میزان مشکلاتی که رخ داد بیشه از انتظار ما بود. لذا وظیفه خود می دانیم از کسانیکه به خاطر مشکلات آزرده یا غافلگیر شدند عذرخواهی کنیم. اما برای سنجش شرایط و نرم افزار جدید چاره ای جز برگزاری یک مرحله آزمایشی و اطلاع رسانی در مورد آزمایشی بودن آن نداشتیم.

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۸)

  • سید مرتضی موسوی
  • به نظر من مشکل اصلی سایت استفاده‌ی از کتابخانه‌ی AngularJS بودش.

    در استفاده از این کتابخانه تجدید نظر کنید.

    در ضمن من هر چقدر تلاش کردم نتونستم صفحه‌ی دوم جدول امتیازات رو ببینم.
    من 4 ساعته سایت رو Refresh میکنم هیچی نمی بینم. آخه چرا؟ حداقل سوالات رو بدید ببینم چی بوده. خیلی از این وضع ناراحت شدم!
    1- بهتره سرور هاتون رو تقویت کنید تا ظرفیت بالاتر بره من متاسفانه نیم ساعت اول مسابقه همش برام سایت یک صفحه زرد می آمد یا اصلا نمی آمد

    2- نرم افزار شما به چه صورت هست ؟ یعنی مثلا اگر توی جواب یک اسپیس یا یک خط اضافه اومده باشه اشتباه میگیره یا به صورت هوشنمند هست ؟

    3- بالای صفحه هر میزد در حال اتصال که من نفهمیدم چطوریه

    4- بعد از اتمام مسابقه حداقل طریقه حل سوالات رو بذارید تا قوی بشیم اینطوری اصلا اسم این مرحله یک مرحله دست گرمی یا تست نمیشه

    5- قیافه نرم افزار قشنگ بود دستتون درد نکنه

    سلام...
    من ثبت نام کردم و اولین بارم هستش که توی مسابقات بیان دارم ثبت نام میکنم...
    هر چی گشتم نفهمیدم نحوه شرکت در مسابقه چگونه هستش...
    هر چی هم گشتم تو سایت جایی که در مورد نحوه برگزاری و مکان برگزاری توضیح بده داده نشده...

    من آیا میتونم با تسلط به زبان php سوالاتی که میدهند حل کنم؟

    ممنون میشم اگه یکی کامل بهم توضیح بده یا ایمیل کنه
  • amirabbas sherafatian
  • من خیلی شانسی با این مسابقه ها آشنا شدم و جالب بود برام که توشون شرکت کنم، متاسفانه به مرحله میانبر نرسیدم ولی دوس داشتم برای مسابفه های دست گرمی و بقیه شرکت کنم، ولی با این مشکلایی که تو نظرات خوندم یکم واقعیتش سرد شدم، فک کن وقت بذاری بیای بعد نیم ساعت فقط الاف بشی سایت بیاد، کلا ایرانیا شده تاحالا یه کار رو درست انجام داده باشن که این دومیش باشه ؟ امید وارم برای مسابفه سرگرمی مشکلات حل شه
  • amirabbas sherafatian
  • بعدم بنظرم بد نیس یه نسخه دمویی چیزی بذارین، که کسایی که میخوان شرکت کنن یکم بتونن آشنا بشن با نحوه برگذاری و طریقه submit کردن سوال جوابا و بقیه چیزا، من الان 3 روزه دارم تو این وبلاگه میچرخم، یه سری چیزایی فهمیدم ولی معمولا این چیزا هم که گفته شده بود برای مسابقات 91 بود...
  • amirabbas sherafatian
  • تو یکی از این پست ها هم که گذاشته بودین نوشته بود برای اینکه کد برنامه رو submit کنین همه solution رو ندین، فقط کد برنامه مثلا فقط فایل cs (البته گه مثلا سی شارپ کار میکنین) خب اگه بخواین این کد رو اجرا کنین اگه من از یه library یا dll که خودم نوشتم بخوام استفاده کنم که شما نمیتونین اون کد رو اجرا کنین که !! انتظار دارین مثلا کل framework رو برای هر سوال کپی کنیم تو یک فایل cs مثلا ؟
    بنظرم اطلاع رسانی تون هم راجبه مسابقات و نحوه برگذاری و خیلی چیزای دیگه خیلی ضعیفه، کلا کار جالبی دارین انجام میدیدن ها، ولی بنظرم خیلی ضعیفه
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.