مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

 

  • برگزارکننده مسابقه

news

نظرات  (۹)

منتظر عکس دست جمعی آخری هستیم.
  • محمدامین محی الدینی
  • سلام 
    اینجور که متوجه شدم سوالات فینال به زبان لاتین بوده
    ایا بهتر نبود برای شرکت کننده های ایرانی که در کشور خودشان شرکت می کردند سوالات نیز به صورت فارس بودند
  • سارینا پویان
  • خیلی خوب بود افرین.
    لطفا بقیه عکس ها رو هم روی سایت منتشر کنید
    سلام ...
    دوره بعدی کی هست ... 
    دوره قبلی رو دیر فهمیدم ... این دوره من شرکت میکنم

    ایندوره آخه پس کیه؟ این مسابقه باید هرساله برگذار بشه

    لطفا به سوالم در مورد زمان بعدی مسابقه جواب بدید

     

  • سجاد صحیفی
  • من هم با نظر محمدامین محی الدینی موافقم ;)
  • محمد طلائی
  • سلام دوره بعدی منم می خوام شرکت کنم. مسابقه کی هست؟ نحوه ی ثبت نام چطور هست؟
    با تشکر
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.