مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

از میان شرکت کنندگان مرحله اول مسابقه دانش آموزی برنامه نویسی بیان که موفق به حل حداقل یک سوال شده بودند، پس از حذف متخلفین، افراد زیر به مرحله دوم راه پبدا کرده اند:

 

رتبه شرکت کننده امتیاز
1 ostadk1 ۵۷۶,۲۹
2 havaliza ۵۷۵,۸۰
3 HaaS ۵۷۵,۶۷
4 hraoufianm, ۵۷۳,۰۲
5 mR.ilchi ۵۷۱,۵۸
6 LGM ۵۷۰,۷۲
7 SamanSami ۵۷۰,۶۵
8 Farzam ۵۶۶,۹۵
9 Lor:D ۵۵۵,۶۹
10 MOHRE ۵۵۴,۱۱
11 lpln ۵۴۳,۰۴
12 SHD ۵۴۲,۵۳
13 dani1373 ۵۰۲,۹۶
14 نام مستعار ۴۴۷,۰۱
15 aminabedi ۴۲۹,۵۶
16 Petar ۴۲۱,۰۸
17 ahmadalli ۴۱۷,۹۸
18 Amirmohsen ۴۱۱,۸۵
19 fab ۴۱۱,۵۶
20 akm ۴۰۷,۷۲
21 msj ۴۰۶,۰۴
22 Alireza.N ۴۰۱,۵۱
23 hbsciw ۴۰۱,۰۷
24 shervinkh ۴۰۰,۱۴
25 Pasha Khosravi ۳۹۹,۳۶
26 SeyedParsa ۳۹۸,۶۶
27 MiRHaDi ۳۹۸,۵۷
28 Erfaniaa ۳۹۷,۶۰
29 Mohsen ۳۹۶,۷۵
30 iman.m ۳۹۰,۹۹
31 AmirAli ۳۸۹,۰۰
32 ماهان ۳۸۶,۸۰
33 amir.bh ۳۱۱,۰۶
34 Feri ۳۰۹,۵۳
35 alex-mercer ۳۰۸,۲۵
36 kia.masster ۳۰۷,۸۱
37 Sina ۳۰۶,۵۸
38 Mahdi ۳۰۶,۵۲
39 sina ۳۰۶,۰۳
40 soroush419 ۳۰۵,۵۰
41 Hamro ۳۰۴,۳۹
42 Amir Hosain ۳۰۳,۳۵
43 3a ۳۰۱,۱۳
44 hhoomn ۳۰۰,۸۴
45 Shayan.To ۳۰۰,۷۳
46 FarbodY ۲۹۹,۲۵
47 cpu ۲۹۷,۵۹
48 electron ۲۹۷,۳۶
49 Alimohammad ۲۹۳,۷۳
50 mahdi13 ۲۹۲,۷۲
51 mitez67 ۲۸۸,۴۳
52 sobhan_MI ۲۸۶,۷۰
53 mbehroozikhah ۲۸۶,۳۴
54 one.des94 ۲۸۶,۰۲
55 Moji ۲۸۱,۵۵
56 رضا ۲۸۰,۶۱
57 E.G ۲۷۱,۵۹
58 hesam_gh ۲۶۷,۴۸
59 نوید فرهمند ۲۶۴,۶۴
60 AbiriAmir ۲۶۱,۹۷
61 Yadolla ۲۶۱,۶۷
62 الیاس ۲۵۲,۵۹
63 renjer ۱۹۶,۱۱
64 ShayanH ۱۹۴,۸۷
65 mahdi.abol ۱۹۴,۵۴
66 JahanaraCO ۱۹۴,۱۰
67 omidA ۱۹۳,۶۷
68 scorp ۱۹۳,۱۹
69 ARM ۱۹۲,۹۹
70 Kayvan Mazaheri ۱۹۱,۵۷
71 Sajerner ۱۹۰,۵۱
72 soroush ۱۹۰,۰۵
73 Parham ۱۸۹,۷۴
74 mead ۱۸۸,۹۲
75 HamidPro ۱۸۷,۹۱
76 حسین ۱۸۵,۹۹
77 Saturn ۱۸۴,۷۳
78 khaniki ۱۸۱,۵۳
79 sepehr shady ۱۷۸,۱۷
80 naserfuni ۱۷۸,۱۴
81 کمال ۱۷۶,۹۵
82 سید امیر حسینی ۱۷۲,۳۶
83 amirm ۱۷۰,۰۰
84 محمود ۱۶۸,۳۴
85 Mr.Rah ۱۶۷,۷۸
86 محسن ۱۶۴,۱۱
87 ali.gorji ۱۶۰,۱۰
88 alish ۱۵۳,۰۹
89 Hasselli ۱۴۰,۸۷
90 shoot ۹۷,۰۱
91 ا.م ۹۶,۹۳
92 fathypour94 ۹۶,۶۷
93 pr0gramm3r ۹۶,۶۱
94 pascal man ۹۶,۱۶
95 kourosh ۹۵,۱۶
96 مریم ۹۵,۱۱
97 sarasan ۹۵,۰۷
98 FABI ۹۳,۳۸
99 parsa ۹۲,۳۴
100 soroush vahidi ۹۱,۴۰
101 سید ۹۰,۰۵
102 HaMuX ۸۶,۵۵
103 Iman ۸۶,۰۴
104 ناصر ۸۱,۸۶
105 .::helli3::. ۸۰,۸۸
106 hamid ۸۰,۳۰
107 saman.g ۸۰,۰۴
108 mm ۷۹,۳۴
109 fateme ۷۳,۹۳
110 تتراهوم ۷۱,۴۶
111 nazila.mokhtari ۶۷,۷۱
112 miladkt ۵۶,۹۹
113 لاله فروتنی ۲۸,۳۳

 

 

  • مرحله دوم مسابقه، پنج شنبه 12 آبان، ساعت 3 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.
  • مرحله سوم مسابقه، دو شنبه 16 آبان ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد. (مصادف با عید قربان - تعطیل رسمی)
  • متن همه پاسخ های مرحله دوم برای عموم منتشر خواهد شد.
  • لازم است تا کلیه راه یافتگان به مرحله دوم، کلیه مشخصات نمایه خود ، من جمله نشان (عکس) خود و ترجیحا شماره همراه خود را تکمیل نمایند.
  • توصیه می کنیم در روز مسابقه با اینترنتی پایدار و پرسرعت در مسابقه شرکت کنید. حجم فایل های ورودی مرحله دوم بیشتر از مرحله اول خواهد بود.
  • تعداد سوالات و مدت دقیق مسابقه در روز مسابقه مشخص خواهد شد. اما قطعا تعداد سوالات بیشتر از 5 و مدت مسابقه بیشتر از 3 ساعت نخواهد بود.

 

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۲۷)

بی زحمت اگه تاریخ مرحله سوم رو بگید خیلی بهتره
اگر مشخص شده بگید تا ما هم بدونیم
باتشکر از زحمات
 سلام
به علی:
همونطور که قبلا هم گفته شده(نمیدونم تو پست ها هم بوده یا نه ولی حداقل تو نظرات که گفتن) صبح روز عید قربان مرحله ی سوم دانش آموزی و بعد از ظهرش مرحله ی سوم آزاد برگزار میشه.

به مسئولین : امکان داره تا قبل از مرحله ی دوم دانش آموزی پاسخ سؤالات مرحله اول آزاد رو اعلام کنید؟


 لااقل بگین چرا نمیشه زمان مرحله دوم رو بندازین 2 ساعت عقبتر
با سلام

اگر میشه لطف کنید متن سوالات رو یه کم بیشتر به اصل مسئله نزدیک کنید تا داستان. آخه تو مرحله 1 بعضی سوالا واضح نبود

با تشکر 
سلام
آقا چه مشکلی هست؟
اسم من تو این لیست هست ولی الان که مسابقه ظاهر شده نمیتونم ثبت نام کنم توش!
پاسخ:
پنجشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر می توانید وارد شوید.
 سلام
آخه مسابقات قبلی اول ثبت نام میکردیم بعد وقتی مسابقه شروع میشد سؤالا میومد.

اونطوری بهتر بود چون وقتی برای ثبت نام از بین نمیرفت.

ممنون بهرحال

 مرحله 3 هم آنلاینه؟
پاسخ:
به توضیحاتی که تا کنون داده شده است توجه کنید!
  • مهدی غیاثی
  •  با سلام.
    به نظرم تعدادی از دوستانم که در مسابقه شرکت می کنند، به این نکته توجه نکرده اند که "باید عکس خود را در سایت آپلود کنند".
    لطفاً در صفحه ی مسابقه یا جایی که توجه جلب شود، این نکته را دوباره ذکر کنید.

    سپاس
    پاسخ:
    ممنون. انجام خواهد شد.
     به جناب غیاثی: اگه درست یادم باشه یه جایی تو نظرات گفتن بهتره عکس خودتون باشه ولی میتونه عکس های دیگه هم باشه فکر کنم

    بعد قرار بود درباره ی مرحله 3 اطلاعات بیشتر بدید چی شد؟
     من میخواستم سوال ویران تور رو بفرستم ببینم درسته یا نه ولی هر چه قدر دانلود رو میزدم یه فایل gz میداد که تا بینهایت می خواست دانلود شه. میخواستم بدونم مشکل کامپوتر منه یا فایل شما؟؟؟ لطفا جوابمو بدین.
  • مهدی غیاثی
  •  به آقای "نفر" :
    تا بینهایت یعنی چه قدر؟ فایل های gz چند مگابایت حجم داشت که باید آنرا دانلود و سپس Extract می کردید.

      و به جناب 11113:
    میتونید پیدا کنید کجا این رو گفتن؟

    سپاس
     سلام

    بفرمایید اینم لینک اون محل : http://contest.blog.ir/1390/7/17/Open1_list#comments

    نظراتو بخونید. نویسنده اش اشکان بوده و اگه عکس رو تو صفحه سرچ کنید پیداش میکنید. جواب رو اینطوری دادن که میتونه نمادین باشه.
     به آقای غیاثی:
    میزنه unknown times remaining
    بعدشم تا 1 مگ هم میره که من cancel میکنم
     به جناب "نفر":
    این طبیعیه. شما کنسل نکنید بذارید دانلود کنه، بعد extract بکنیدش. مثلاً با برنامه ی WinRar

     آقا من اعتراض دارم این چه وضعشه من برنامم کاملا درسته ولی قبولش نمیکنه الانم مسابقه تموم شد.
    من مسئله ی یک مسابقه ی دانش آموزی رو کاملا درست حل کردم ولی قبووووووووول نکرد.
    یکی جواب منو بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
     مرحله 2 دانش آموزی هم تمام شد. چند نفر برای مرحله 3 قبول می شوند؟ من شانزدهم شدم قبول میشم؟!!!
     برای حل سوال دوم چند دقیقه وقت کم آوردم!
    دوره ی بعدی مسابقه کی برگزار می شود؟

    سپاس
     چند نفر واسه مرحله بعد واسه دانش اموزی می گیرید؟؟
     کسی نبود جواب من رو بده
     سلام
    امکان داره زودتر کدها رو برای عموم بذارید؟

    اتوماتیکش کنید بهتره. تا مسابقه تموم میشه کدا دیده بشه. اینطوری خیلی بهتره بنظرم.
    به آقای غیاثی:
     آخه بقیه شون تو کمتر از یه ثانیه دانلود میشن.
     سلام
    به نفر:
    خب آخه این فایلا حجیم تر از بقیه هستن که زیپ شدن. چون عموما حالت ماتریس دارن و در نتیجه مقدار داده شون بالاست(فکر کنم همه ی سؤال های آخر ماتریسی بودن تا الان)

     بهتر نبود تو سوال 1 اون قسمتی که میگفت x باید کوچیک باشه رو یه رنگ دیگه کننین.
    من واسه همین مساله که x رو بزرگ زده بودم امتیازم 20000 تا کمتر و رتبم 30 تا بیشتر شد و اگرنه شاید وضعم خیلی بهتر میشد.
     فکر کنم جایی دیده بودم که 25 نفر به مرحله ی سوم مسابقه دانش آموزی راه پیدا می کنند. آیا این درست است؟
    اگر درست نیست، لطفاً بقیه ی پیام را نخوانید!
    اما اگر درست است، انتقادی از مسابقه (مرحله ی 2 دانش آموزی) دارم: سوال اول ساده بود و دو سوال دیگر سخت. تنها 5 نفر توانستند حداقل دو سوال را در زمان مقرر حل کنند. پس ارزیابی بین سایر شرکت کنندگان که تنها سوال اول را حل کرده اند، ارزیابی درست و دقیقی نیست. (شاید کسی دیر وارد مسابقه شده باشد، یا مثل من کیبردش خراب شود!)
    به نظرم باید سوال های دیگری با سطح متوسط وجود می داشت تا ارزیابی شرکت کنندگان بهتر و دقیق تر می بود. یا اینکه زمان مسابقه زیاد تر می بود تا تعداد بیشتری سوال های دیگر را حل کنند و ارزیابی دقیق تر شود.

    سپاس فراوان.
    پاسخ:
    خیر! طبق اعلام قبلی ۱۵ نفر اول به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. 
    امیدواریم بتوانیم فرصت شرکت در مرحله نهایی  را  به چند نفر بعدی لیست نیز بدهیم که در این صورت به آنها اطلاع داده خواهد شد.
     منظورم این بود که اگر تعداد بالای 25 است پیام من را نخوانید!
    با این حساب، بخوانید:
    انتقادی از مسابقه (مرحله ی 2 دانش آموزی) دارم: سوال اول ساده بود و دو سوال دیگر سخت. تنها 5 نفر توانستند حداقل دو سوال را در زمان مقرر حل کنند. پس ارزیابی بین سایر شرکت کنندگان که تنها سوال اول را حل کرده اند، ارزیابی درست و دقیقی نیست. (شاید کسی دیر وارد مسابقه شده باشد، یا مثل من کیبردش خراب شود!)
    به نظرم باید سوال های دیگری با سطح متوسط وجود می داشت تا ارزیابی شرکت کنندگان بهتر و دقیق تر می بود. یا اینکه زمان مسابقه زیاد تر می بود تا تعداد بیشتری سوال های دیگر را حل کنند و ارزیابی دقیق تر شود.

    سپاس فراوان.
    پاسخ:
    اینکه شاید کسی دیر وارد مسابقه شده باشد، یا مثل شما کیبردش خراب شود توجیه مناسبی نیست و برگزار کنندگان نمی توانند برای موارد اینچنینی برنامه ریزی کنند.
    درباره تعداد سوالات به طور کلی حق با شما است ولی با علم به این موضوع ما مجبور بودیم وقت مسابقه را به ۲ ساعت محدود کنیم و نتیجتا تعداد سوالات را نیز کاهش دهیم.
    البته بررسی نتایج مرحله اول و دوم نشان می دهد که این آزمون ۲ ساعته نیز در رتبه بندی افراد موفق بوده است. 
  • محمد امین مقدم
  • با سلام و عرض خسته نباشید
    من هم مثل آقای غیاثی به موقع نتونستم در مسابقه شرکت کنم و با 10 دقیقه تأخیر وارد شدم. و مطمئن هستم اگر به موقع می تونستم وارد شم جزء 15 نفر اول می بودم.حداقل می تونید زمان شرکت در مسابقه کاربران را بررسی کنید.
    با تشکر
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.