مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

بررسی های دقیقی بر روی کدهای ارسالی انجام شد و ۱۰ نفر از شرکت کنندگانی که تخلف آنها از قوانین مسابقه (تقلب در کدهای ارسالی) محرز شده بود حذف شدند. حذف این نفرات، به دلیل تاثیر سختی سوال بر حسب تعداد راه حل های درست، باعث تغییراتی جزیی در امتیاز هر سوال شد (فرمول محاسبه امتیازات)، اما خوشبختانه در ۵۰ نفر اول تنها یک مورد تغییر در رده بندی ایجاد گردید.

همچنین بررسی های انجام شده بر روی سوال ۳ نشان داد که بازداوری، تغییری در ۲۳ نفر حاضر در بالای رده بندی ایجاد نمی کند و تنها در محدوده رتبه های ۲۴ الی ۲۶ تغییراتی ایجاد می شد.  لذا علی رغم اعلام قبلی مبنی بر راه یافتن 15 نفر به مرحله حضوری و احتمال افزایش حداکثر تا 25 نفر، طبق نظر کمیته داوران دو نفر به حداکثر نفرات راه یافته به مرحله نهایی اضافه شد و ۲۷ نفر اول مسابقات به مرحله نهایی راه پیدا کردند. همچنین خوشبختانه هیج موردی از کپی برداری در نفرات راه یافته به مرحله نهایی دیده نشد.

خبر دیگر اینکه با توجه به سطح بالای نتایج مسابقات ۲۰ نفر به تعداد دریافت کنندگان تیشرت مسابقات و دعوتنامه ها اضافه گردید.

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۲)

 من سر آخر نفهمیدم که اینکه بیشتر از یک ساعت واسه سوال 3 وقت گذاشتم به این معنی بود که مثلا سوال 4 و 5 رو که حل نکردم رو نمیتونستم حل کنم یا نه!
حالا اینا رو بیخیال... تیشرت الان تا نفر چندم تعلق میگیره؟
آیا با اضافه شدن 20 نفر یعنی تا نفر 70ام دریافت کننده تیشرت و دعوتنامه خواهند بود؟

در این صورت باید به contest@bayan.co.ir نامه ارسال کنیم یا با ما تماس گرفته می‌شود؟

ممنون.
پاسخ:
ر. ک. پست جوایز مسابقه.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.