مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

جوایز مسابقه ۹۱

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ق.ظ

جوایز اصلی مسابقه:

  • نفر اول: 3 سکه طلا
  • نفر دوم: 2 سکه طلا
  • نفر سوم: 1 سکه طلا

 

به سه شرکت کننده برتر ایرانی به صورت جداگانه نیز جوایز زیر تعلق خواهد گرفت:

نفرات ذیل نیز تیشرت مسابقات + تقدیرنامه + دعوتنامه بیان دریافت خواهند کرد:

  • 50 نفر اول مسابقه حذفی ایران
  • دانشجوی برتر هر استان ایران
  • دانش آموز برتر هر استان ایران
  • 10 دانش آموز برتر پسر ایرانی
  • 10 دانش آموز برتر دختر ایرانی

هزینه اقامت و ایاب و ذهاب شرکت کنندگان شهرستانی راه یافته به مرحله نهایی به عهده بیان خواهد بود.

  • برگزارکننده مسابقه

نظرات  (۴۶)

اقا کلا 10 تا دختر دانش آموز شرکت نمیکننا !
حالا شما میخواین به 10 تا اولشون جایزه بدین؟!
سلام، خوشحال شدم که چنین مسابقه‌ای راه انداخته شده
اینترنت پرسرعت لازمه یا با دایل آپ هم میشه از پس اینترنت بر اومد؟؟؟
پاسخ:
با Dialup هم میشه، ولی توصیه میشه حداقل پهنای باندتون ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه باشه.

 چرا ایرانی مگه میخواین با این گرونی دلار به خارجیا بیشتر از ما بدید

یکی از اصلی ترین موفقیت های بیان به نظرم همین بها دادن به برنامه نویسای داخلی بود که مطمئنم خود بیان هم خیلی از این بابت تونسته نیرو جمع کنه
نزارید به خاطر بین المللی شدن مسابقه حمایت از برنامه نویسای داخلی کمرنگ بشه
شما حتی جوایز رو از پارسال هم کمتر کردید! در صورتی که جوایز برای افراد غیر ایرانی قابل مقایسه با این جوایز نیست!
امیدوارم بتونید سیاست های خوبی اتخاذ کنید که به برنامه نویسای ایرانی بهای بیشتری بدید
چون واقعا مسابقات بیان شده امید برنامه نویس های جوون علی الخصوص دانش آموزا برای نشون دادن خودشون و استفاده از توانایی هاشون
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
ممنون بابت نکات خوبتون،
اما این نکته را مد نظر قرار دهید که جوایزی که بیان برای شرکت کنندگان خارجی در نظر گرفته تقریبا یک پنجم جوایز مسابقات مشابه بین المللی است.
  • محسن ناصحی
  • با سلام

    احتراما ، آیا برنامه نویسی در محیط اتولیست هم جژء زبان های برنامه نویسی هست . ؟

    پاسخ:
    انتخاب زبان کاملا آزاد می باشد.
    be on yeki :
    khob azizam jensiatet ro dokhtar bezan saret B kolah namoone :D
    be kasi ham nagoo :))
    امسال خیلی عالی تر شد! مخصوصا جوایزش! برای دومین سال خیلی عالیه البته پارسال هم خیلی خوب بود
    با سلام؛
    احتراما ، آیا برنامه نویسی در محیط متلب (MATLAB) هم جژء زبان های برنامه نویسی هست ؟

    پاسخ:
    بله. انتخاب زبان برنامه نویسی کاملا آزاد است.
    بترسید از روزی که دخترا بخوان استعداد برنامه نویسیشونو رو کنن !
    شما پسرا بهتره برید همون صبح تا شب بازی کامپیوتری کنید !
    کاربر ناشناس،
    اشکالی نداره که شما بازی کامپیوتری بلد نیستی،
    ولی خیلی هم به خودت مطمئن نباش،
    شما از پس همینا هم بر نمیاید چه برسه به اینکه بخواید رو کنید،
    ضمنا راه باز، چاده دراز، کی جلوی شما رو گرفته؟
    آقا چرا دعوا می کنید ؟!
    از همینجا بحث رو بذارید کنار لطفا طرفین به همدیگه فحش ندن !
    برای تکمیل اطلاعاتتون می تونید به راحتی از اینترنت استفاده کنید تا ببینید کی بهتر برنامه می نویسه ... ( من خودم پسر هستم ولی خوندم که دخترا برنامه رو تمیز تر و پسرا برنامه رو قشنگ دسته بندی می کنن که البته هر کدوم خوبی ها و بدی های خودش رو داره مثلا برای اینکه بفهمید تمیز نوشتن یعنی چه یعنی اینکه جوری می نویسند که از سی پی یو کمتر استفاده بشه تا برای کارای سنگین خیلی خیلی بدرد می خورن و دسته بندی هم یعنی استفاده از توابع مختلف و یا ساختن توابع و کلاس ها تا راحت تر از برنامه بهره برد . در کل ، پسر و دختر مکمل هم هستن نمیشه بگیم کدوم برتره کدوم برتر نیست )

    در بخش ویرایش اطلاعات پس از گزینش استان و ارسال اطلاعات ویرایش شده همواره نام استان به تهران تغییر میکند.
    امتیازات مرحله مقدماتی توی مراحل بعدی تاثیر گذاره ؟
    پاسخ:
    خیر
    یه سوالی که داشتم اینه که چرا مسابقه رو بین المللی کردید؟ اگر هدف ارتقاء علمی و برنامه‌نویسی در ایران بود، بهتر نبود اون ده میلیون تومنی که صرف نفر اول خارجی میشه رو صرف ده تا ایرانی می‌کردید؟
    من نمیدونم چرا هر وقت زور روی سر ما ایرانی هاست ساکت میشینیم !!
    و هر وقت خدمتی بهمون میشه همیشه طلبکاریم!!!

    من از همین تریبون (:دی) از شرکت بیان و دست اندر کارانش تشکر مینمایم و امیدوارم هر سال بهتر از سال قبل در این خدمت رسانی موفق باشند!!!

    "به امید موفقیت های روز افزون برنامه نویس های ایران"
    امیرجان اگه خطابت به منه که من طلبکار نیستم و صرفا سوال کردم و پیشنهاد دادم.
    مرسی بابت سکه ها.
    نه آقا علیرضای گل

    منظور من بیانی های عزیز نیست !!!

    من فقط خواستم به صورت کلی به فرهنگی که به اشتباه بین ما ایرانی ها جا افتاده یه اشاره ای کرده باشم !!!!
    بیانی ها خیلی با فرهنگ تر از این حرف ها هستن!!!!

    "به امید موفقیت های روز افزون برنامه نویس های ایران"

    سلام

    ببخشید شاید من نتونستم درست توی سایت شما جستجو کنم. ممکنه ساعت دقیق شروع مرحله دوم را ذکر کنید؟

    پاسخ:
    پنج شنبه یازده آبان ساعت هفت بعد از ظهر
    .wish everybody good luck with the second round.
    چه ساعت بدی واسه من!!
    آخه اونایی که از اینترنت دانشگاه استفاده می کنند چه طوری 7 تا 10 شب توی دانشگاه بمونن؟؟
    در مورد جوایز 50 نفر برتر، دعوتنامه بیان دقیقا به چه دردشون می خوره؟

    پاسخ:
    استفاده رایگان از blog.ir و bayanbox.ir .
    سلام خسته نباشید می خواستم برای مرحله دوم مسابقات ثبت نام کنم ولی نمی دونم از کجا
    با سلام و خسته نباشید و ...
    دعوتنامه بیان شامل "استفاده رایگان از blog.ir و bayanbox.ir " اما من هردوشون رو دارم! اگه دعوت نامه بهم تعلق گرفت چیزی بهش اضافه نمیشه؟!! :)
  • شرکت کننده
  • ببخشید اگه یه ایرانی تو ۳ نفر اول بشه هم جایزه ی اصلی رو میبره هم جایزهی مربوط به بودن تو ۳ نفر اول ایرانی ؟
    سلام
    من دانشگاه ام تو استان محل سکونتم نیست.
    چطوری حساب می کنید؟
    سکونت دایم یا فعلی؟
    عجب سوال عجیبی پرسیدم....
    یادم باشه بعدا الگوریتمشو بنویسم. :)
    خدایی 10 به 10 واسه دانش آموزای پسر و دختر نامردیه . فکر کنم 10 تا دختر به ته لیست میرسه. 

    حداقل پسراش رو 15 تا کنین.
    سلام
    نفرات اول هر استان رو کی اعلام میکنید؟
  • فرید کرمی
  • سلام
    واقعا برای جامعه ای که توش زندگی میکنم متاسفم
    در مسابقه اولی که شرکت کردم به یه سوال بطور کامل جواب دادم اما ناظران مسابقه اونو اشتباه اعلام کردن و از پاسخ به بقیه سوالات صرف نظر کردم .
    ابن دیگه چه مسخره بازی هست که راه انداختین ؟
    رک و راست جایزه رو به همون هایی که از قبل انتخاب کردین بدین دیگه ...
    مسئولان سایت بیان دو تا حرف تو دلم مونده بود :
    1- فراموش نکنید که یه خدا اون بالاست
    2- براتون دعا میکنم که شفا پیدا کنید
    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز
    قضاوت پاسخ ها به صورت خودکار انجام می شود و دستی نیست.
  • علیرضا خوش منظر
  • سلام 
    اصلا قضیه چیه ؟!؟!!
    برنامه نویسی چیه؟!

    با عرض سلام و خسته نباشید

    ببخشید پس کی دعوتنامه ارسال میشه؟ دفعه قبل که پرسیدم گفتید دی ماه که دی ماه هم تموم شد رفت.

    پاسخ:
    دعوتنامه ها ارسال شده است. عجیب است که به دست شما نرسیده است. پیگیری خواهد شد.
    با سلام و خسته نباشید لطفا برای من یک دعوتنامه ارسال نمایید
    با تشکر شیبانی
    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید پس چی شد ارسال این دعوتنامه ها پیگیری شد؟ اگه الکی این مسابقات تا وقتمونو تلف نکنیم؟!
  • علی اکرامیان
  • ارسال تی‌شرت‌ها به کجا رسید؟!
  • امیرعباس اسدی
  • سلام.زبان برنامه نویسی مسابقات چیست؟
    سلام
    ارسال تیشرت های برگزیده های استان ها به کجا رسید؟
    پاسخ:
    همه تیشرت ها و تقدیرنامه ها ارسال شده اند.
  • امیر غلامی
  • سلام
    مثل این که تموم شده مسابقات نه؟!
  • علی اکرامیان
  • هنوز تی‌شرتی به دستمون نرسیده!
    یه پیشنهاد دوستانه: سال بعد که مسابقه برگزار می‌کنید سعی کنید الکی وعده‌ی جایزه ندید چون اگه عملی نکنید یه ضدحال اساسی به شرکت کننده‌هاتون می‌شه!
    پاسخ:
    اگر تیشرت خود را دریافت نکرده اید به این معنی است که مشخصات خود را در هنگام ثبت نام کامل نکرده بوده اید.
  • mohamad reza iravani
  • مسابقه بعدی چه زمانی برگزار می شود؟
  • آرین ابراهیم پور
  • با سلام

    ببخشید من دانش آموز سال سوم ریاضی هستم و به زبان VB.net برنامه نویسی میکنم. یه عالمه تا حالا پروژه نوشتم که دو تاش رو تو سایتم یعنی www.aryan-pc.ir گذاشتم. یکی نرم افزار مدیریتی پیراشکیه(از قبیل مدیریت چک و مخاطبین و یادداشت و فاکتور و محاسبه وام و قسط و ...) و یکی هم برنامه ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت. میخواستم بدونم من با این که تو شهرستان هستم آیا میتونم تو مسابقتون شرکت کنم؟ و آیا برنامه هایی که من مینویسم ربطی به برنامه های مسابقه شما داره یا نه؟(یعنی با این برنامه هایی که من نوشتم شانسی برای بردن جایزه یا دعوت نامه دارم؟) با تشکر
  • آرین ابراهیم پور
  • یه مشکل


    جسارتا دکمه ورودتون خطای 404 میده!
  • صادق تاجگردون
  • سلام خواستم بدونم مسابقه بعدی کی شروع میشه ممنون میشم جواب بدید...
  • صادق تاجگردون
  • عاغا کسی نبود جواب مارو بده؟
  • صادق تاجگردون
  • اگه کسی نیست جواب بده بگید که دیگه نیاییم اینجا.......!!!!!!
  • Amir Javaherdashti
  • خیلی خوبه ^.^
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.