مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقات برنامه نویسی بیان

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۴۶ - spider robot
    توی#

رده بندی نهایی مسابقه

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۵۸ ب.ظ
رده بندی نهایی مسابقه برنامه نویسی بیان:
۱. Peter Shih
۲. Mikhail Kever
۳. Egor Kulikov
۴. Zejun Wu
۵. Dmitry Egorov
۶. سهیل احسانی
۷. علی فیوج نوملی
۸. Veselin Georgiev
۹. سید حامد ولی‌زاده
۱۰. حامد صالح
۱۱.  علی بابایی چشمه احمدرضایی
۱۲. محمد‌رضا ملکی
۱۳. Kelvin Yang
۱۴. مجید فرهادی
۱۵. علیرضا فرهادی
۱۶. پویا ظفر
۱۷. Yiming Li
۱۸. محمدرضا صبوری کارخانه
۱۹. سعید ایلچی
۲۰. کیوان علیزاده
 
تابلوی رده بندی کامل به همراه نمرات:
 

  • برگزارکننده مسابقه

news

نظرات  (۹)

  • عباس بافکر
  • برگزاری این مسابقه بین المللی یه حرکت بزرگ و عالیییییی بود.
    از همتون تشکر می کنم. مرسی.
    آقا خب توضیح بدید ! ملت فک میکنن در کل 24 نفر بودیم من یکی مونده به آخر شدم ! :دی
    دستتون درد نکنه.
    واقعا مسابقات خوبی بود.
    خسته نباشید.
    فقط یک پیشنهاد این گونه مسابقات رو مرحله فینال رو در چند مرحله انجام بدید یعنی فقط یک مرحله نباشه.
    با چند مرحله 100% متفاوت میشه بهترین ها رو تشخیص داد.
    سلام
    اگه ممکنه سؤال‌ها و راه‌حل judge رو تو سایت بذارین. ممنون
  • کیوان علیزاده ی وحید
  • سلام
     ۲۴ نفر تو رنک لیست هستن و شما اسم ۴ نفر رو نزدین
    کلا مسابقتون عالی بود ولی یکم مشکلات هم داشت . 
    این که یه مقدار دیر شروع شد
    این که بعد از فریز شدن رنک لیست میشد سابمیت های بقیه رو دید
    این که در حین کانتست زمان رو تو نمره تاثیر نداده بودین
    ولی الان بعد از مسابقه تاثیر دادین و رتبه ها رو اعلام کردین اگه از اول زمان رو میذاشتید هیجان انگیز تر بود
    کلا هم سطح سالا خیلی خیلی بالا بود به نظرم بهتر بود از آسون به سخت باشه سوالا نه از سخت به خیلی سخت
    فک کنم این ۷ تا سوال ۵ ساعت وقت بود منطقی میشد نسبتا .
    یه گلایه ای هم که هست همینه که اسم 4 نفر رو نزدید ، خب درستش نیست جدن ! مخصوصن الان که فقط 24 نفر تو لیست هستن !
  • سارینا پویان
  • عالیییییییه
      منم خیلی دوست دارم که تو این مسابقات شرکت کنم.ولی چیکار کنم که هنوز مهارت زیادی ندارم:)دی
  • بهنام عیوض پور
  • چطوری می تونم تو مسابقه شرکت کنم
  • علیرضا اسلامی
  • به سختی!
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.